Oblíbené filmy (10)
Země nikoho (2001)
Geniální film o válce ze tří různých pohledů: vojáků, novinářů a válečného "managementu". Neuvěřitelně trefné, výstižné, silné i tragikomické v nejlepším slova smyslu. Neváhám dát 100 %.
Vesničko má středisková (1985)
Život Briana (1979)
Náboženští fanatici jsou vděčným cílem humoristů (není divu a dobře jim tak:), ale málokdo se tak nádherně strefil do jejich podstaty jako Monty Pythoni v tomto filmu. Výborné a velmi vtipné od začátku až do konce. 100 %, pochválen buď Brian
Mikrokosmos (1996)
Hořký měsíc (1992)
Capote (2005)
Tenhle film mě dostal. Strašně moc oceňuju, že se ani trochu nezvrhl v šokující-kontroverzní homo-krvák. Philip Hoffman hraje Capoteho poměrně civilně, věřím mu každé slovo i gesto. Líbí se mi i představitel vraha Perryho. Jeden z mála filmů, kterému nemůžu vytknout vůbec nic.
Spalovač mrtvol (1968)
Pianistka (2001)
Výborný, silný, brutální (ale ne samoúčelně) film na téma Jak si navzájem ničíme život se svými nejbližšími. Skvělý herecký koncert Isabelle Hupert, Annie Girardot jí výborně nahrává v roli šílené matky. Bylo mi jich lítou obou.
Magnolia (1999)
Sex a Lucía (2001)
Už dlouho jsem nesledovala film s takovou radostí. Julio Medem to prostě umí. Vyfantazírovat si neuvěřitelný příběh a natočit jej uvěřitelně. Udělat vizuálně krásný film, napěchovat ho láskou, která hory přenáší, a přitom nesklouznout do kýče. Natočit erotické scény bez toporných herců a přikrývek ve tvaru L. Nádhera...