Recenze (2 439)
Beetlejuice (1988)
Za nápad a výtvarnou stránku si film zaslouží plný počet, ale nějak mi vadí ta ztřeštěná uvřeštěnost a Winona, takže 3+.
Čapkovy kapsy (2011) (seriál)
Čapka mám moc rád, takže rád uvítám jakoukoli příležitost podívat se na nějaké jeho dílo v TV. Na Českou televizi přesně taková tvorba patří.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Pustil jsem to a za pár minut jsem usnul... Dobrá, řekl jsem si, jsem unavený, play it again... dokoukal jsem sice, ale pořád tak nějak nevím proč
Tarzanova smrt (1962)
Bohužel je tento kousek příliš poplatný době. Jediné, co skutečně stojí za vidění, je výkon Rudolfa Hrušínského, ale to je u tohoto herce již pravidelnou obvyklostí.
Ďáblův advokát (1997)
Co ještě říci, když vše již řekla Sheldra?
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Ukázka souboje chladné a nesmlouvavé autoritativní demagogie a pankáčského vzdoru, kdy výsledek je předem známý všem, ale stejně stojí za to to zkusit. Už v Keseyho Vyhoďme ho z kola ven jsem získal silné sympatie k rváči a irskému ochlastovi McMurphymu, ale jeho personifikací Jackem Nicholsonem se z něj stal téměř idol.
Tobruk (2008)
Jeden z těch filmů, které zřejmě plně docení až generace, kterým budou tváře herců zcela neznámé a nespojitelné s jinými rolemi
Sejmout zabijáka (2011)
Svěží kousek o životě a smrti jednoho zrzavýho debila
Vážení přátelé, ano (1989)
Poezie nad hajzlmísou a úplatek sexem. Výtečný kousek ze žánru normalizační komedie. A Valérie byla mladá a krásná
Next (2007)
Wow, bombičskej gigakůůůl násmah, vyýser, ze kterého musí řada tuzemských Einsteinů ( v češtině jeden kamínek či kostka - hádejte asi kde?(napadá mě známý song Místo mozku dlažební kostku)) úplně kadit blahem. Uchem...