Poslední recenze (1 239)
Gueules noires (2023)
Hornická část obstojná, i když se až moc snažili hrát nějaké psychologické drama... Logika blízká nule, příšera by asi obstála v 50. letech, později ne. Příběh dejme tomu, ovšem věrohodnost horníků brilantně nahlédnuvších spletité plody výzkumu a poučujících historika v jeho oboru silně pod nulou.
A Thousand Suns (2024) (seriál)
Doufejme, že celek bude dávat smysl.
Mira, královský detektiv (2020) (seriál)
Blboduché, kýčovité až hrůza, neautentické coby představa američanů o indech. Tak hvězda a kousek. Fascinující je to minimum děje, které se vždy odehraje, asi aby stíhaly i hodně hloupé děti.
Poslední deníček (20)
Dočetl jsem Mission Earth...
... od L. Ron Hubbarda. Deset svazků, asi 6.000 stran. Jízlivější knihu těžko hledat.
Objektivně dost slabé a opakující se vata, "nenápadně" propagující scientologii. Taky nejsem rozhodně žádný puritán, ale některé sexuální excesy si mohl stařík -- prasák odpustit (a netvářit se, že je satirizuje). Též se mi nelíbila manipulace čtenářem (dosahovaná první osobou vyprávění, přičemž vypravěč byla 100% amorální zrůda a nejhorší lůzr, co se ho dalo představit, což není nějaká moje ironie).
Po cca 4. svazku jsem to četl zřejmě hlavně ze zájmu o pochopení, jaká nemoc mysli stojí za "mozkovým trustem" scientologie... kterážto není špatně vymyšlená coby církev, z daňových důvodů, a zřejmě jejich tlačení na vymačkání peněz z oveček padá na úrodnou půdu -- protože, jak se ukazuje i v této knize, jsou jich mraky a furt se rodí další a další.