Reklama

Reklama

Hrůzná legenda o Candymanovi sahá až do roku 1890... V té době se otrok Daniel Robitatle (Tony Todd) dopouští těžkého hříchu na bělošce, dceři plantážníka. Je surově lynčován davem, zohaven a vhozen do včelího úlu. Annie (Kelly Rowan), mladá půvabná učitelka, přišla o svého otce, který byl krutě zabit. Vražda nejen připomíná dávnou legendu, ale navíc je z ní obviněn bratr Annie. Jí nezbývá, než mýtus vyvrátit. Ke svému úděsu však zjistí, že její babička byla Danielovou milenkou a že minulost rodiny je s legendou propletena. Jak děsivý musel být pohled do zrcadla, když v něm uviděla obraz Candymana! Vrací se do domu svých rodičů a rozbíjí všechna zrcadla, aby zavražděné vrátila zpět do říše mrtvých. Vše se zdálo být vyřešeno, až jednou její dcera vzala do ruky kosmetické zrcátko... (Bonton Home Video)

(více)

Recenze (71)

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Jak už název napovídá, vydáme se na cestu vegetariánství, konkrétně včelích produktů, aneb Sweets to the Sweet. Zrcadla slouží jako plátna, které mají přihlížející vylekat, nebo obelhat tím, že nic nepřijde, Glass pokračuje ve znepokojivé stopě, občas se objeví legrační snaha samoúčelně vystrašit a do toho Toddovic Toník jako kapitán Hook s podkožním úlem a zlověstně mléčným bělmem. Pravda, New Orleans při Mardi Gras není posprejovaný beton chicagského Cabrini-Green, ale jako místo Medáčkovi nové štace plní svůj účel. Nechci být hnidopich, ale jakou ohebností loketního kloubu musí Candyman disponovat, aby dostal hák pod tím úhlem, co můžeme vidět, skrz trup těch, co vedli před zrcadlem silácké řeči? ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Na jednu stranu jde film tak trochu ve šlépějích jedničky, na druhou stranu je dějově barvitější a vizuálně působivější. Rowanová sice postrádá charisma i krásu Madsenové, to je ale vyváženo příjemným gore, kdy hák opravdu nezahálí. Nechybí samozřejmě včely, ale hlavně obrazově ztvárněný počátek legendy vyrostlý ze skutečného příběhu - dojde i na řezání ručičky pilou v přímém přenosu. Pěkné je i finále, které by později jistě zprasily levné pixely. Opět velmi dobrá kamera a skvělá hudba elektronického mága P. Glasse. Hodnocení před lety jsem zvedl o jednu hvězdu. Kromě Todda mě potěšila V. Cartwrightová a hrát v tomhle díle Madsenová, šel bych s ním ještě výše... ()

Reklama

Karamanlis 

všechny recenze uživatele

Najmä vďaka charizmatickému Tony Toddovi solídne pokračovanie, v ktorom sa súčasnosť v New Orleanse prelína s občasnými retrospektívnymi pohľadmi na trpký životný príbeh otroka Daniela Robitailla a jeho premenu na desivého Candymana. Niektoré pasáže sú tak trochu nudné, no vždy keď sa na scéne objaví Candyman, tak je o zábavu prakticky hneď postarané... ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Film trpí zejména otřesným scénářem, který je jednak okopírovaný z prvního dílu, jednak se o něco snaží a pořád se jako by točí v kruhu a neví, co chce divákovi přiblížit. Flashback v podobě "jatek", kterému Candymanovi lidi v minulosti připravili je však perfektní, působivý a skvěle natočený. Stejně tak film je dobře natočený, obstojně zahraný, více krvavý než první díl (více "gory")... Je to již spíše klasický slasher, ale líbil se mi přibližně stejně, jako první díl. I když je prostě jiný, více klasický a tuctový ... ()

corpsy 

všechny recenze uživatele

Candyman, Candyman, Candyman, Candyman, Candy...no aby som to neprehnal. Pokračovanie kultovky, ktorú doladil hlavne soundtrack od Philipa Glassa, je pitvorčinou chcejúcou ísť rovnakou cestou ( a rovnakými finančnými zárobkami ), ako predchodca, ale snaží sa málo. Už len podnázov dáva tušiť, že tu nejde len o pôst ako taký, ale aj o spätný progres týkajúci sa hororových ingrediencií. Snáď nabudúce. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (3)

Související novinky

Režisér pro finále Twilight ságy

Režisér pro finále Twilight ságy

01.05.2010

Kandidátů bylo několik, a rozhodně nešlo o žádné druholigové hráče – padala jména jako Sofia Coppola či Gus Van Sant. Nakonec Rozbřesk natočí Bill Condon. Ten kdysi v polovině 90. let natočil… (více)

Reklama

Reklama