Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Skupina vysokoškoláků si jede užít víkend do supermoderního hi-tech domu s umělou inteligencí Margaux. To ale ještě netuší, že Margaux je naprogramovaná k zabíjení a jejich odpočinkový víkend se změní v boj o holý život. (TheEvilTwin)

Videa (1)

Trailer

Recenze (32)

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

- Můžeš trochu přitlačit, Margaux. Uááá! Křup. Šplouch. - Skupina mladých lidí se vydá strávit víkend v domě snů, ale brzy se ukáže, že půjde o noční můry. Umělá inteligence Margaux není naprogramována k zabíjení, pouze se tímto směrem vyvíjí. Vlastně zabíjení by nebylo nutné, kdyby nepotřebovala sesbírat data od co nejvíce lidí, aby mohla porozumět člověku a následně ho překonat, jelikož počítače se chovají logicky, avšak člověk ne. A jak poznamená během jednoho rozhovoru, nelogicky se člověk chová třeba tehdy, když chladnokrevně zabije. Tematicky nic úplně nového, ale já mám tenhle typ filmů rád. Kromě varování, co může umělá inteligence způsobit, je zde samozřejmě poukaz na internet a sociální sítě, kam neuvěřitelné množství lidí dává zcela dobrovolně o sobě všechno možné i nemožné. Přidanou hodnotou jsou pěkné mordy, kdy hned ten úvodní příjemně navnadí. A ve 3D tiskárně lze nakonec udělat téměř vše... Výborný vizuál, pěkná hudba, skvělé interiéry domu. A Hannah? Často ti nejméně nápadní vytvářejí přelomové věci, a naopak ti, co nejvíce křičí, neudělají nic. Finále intenzivní a bezútěšné. Přesně kvůli těmhle filmům bych podobný barák nechtěl ani za nic. 4,5* ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele

Do baráku zvesela, číhá na nás Adéla! Chytřejší než NASA, informace spásá, chapadla má čilá, není vůbec milá.“ Zapomeňte na sympaticky inteligentní a v rámci polymerových kritérií i celkem sexy Ex Machinu. Margaux je jen namyšlená AI čůza, vytvořená z čipů a jogurtu, s naprogramovaným pocitem nadřazenosti a touhou proslavit se jako historicky první sériová AI vražedkyně. Za tím účelem si do chytrého baráku objednala několik hloupých řízků, roštěnek ducha mdlého a pořádnou kýtu kravského influencerského masa. HI-TECH OKÉNKO: [][] Pozvaní mládežníci asi vyrůstali někde ve slumech, v chatrčích z vlnitého plechu, protože nadšeně hýkali nad každým mixérem, rychlovarnou konvicí či umyvadlem s teplou vodou. Na dveře otvírané fotobuňkou zírali jak tele na nová, automatizovaná vrata a před skromným bazénkem, cca 6 krát 1,5 metru, si Lexi rozrušením málem ucvrnkla. To mě spíš zaujal drticí strop, kuchyňská multifunkční chapadla jak z nepovedené Verneovky a všudypřítomný blemtavý bílý sajrajt. [][] Dobré vědět. Bacha na AI v kelímku jogurtu! ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

Margaux je vysoce vyspělá umělá inteligence, která řídí supermoderní hi-tech dům. Terčem jejího útočného konání se stane šestičlenná parta omladiny, která si přišla do domu zpříjemnit víkendový pobyt. Nebudeme si nic namlouvat, originální námět to zrovna není. A rovnou je nad všechny spermicidní složky a použité vaginální tampony zcela jasné, jakým směrem se bude film ubírat. Ačkoliv je vše naprosto předvídatelné, jsou prvky, no aby nebyly, když se na filmu podíleli tři scenáristé, které jsou zcela mimo očekávání. Tím hlavním překvapivým prvkem je klonování mrtvých lidí. A také se zapracovalo na kreativní složce, takže je k vidění relativně kvalitní porce speciálních efektů. Film se nezvrhne v krvavou šílenost, nýbrž se pokouší o jistou sofistikovanost, se kterou specificky pracuje od počátku umělá inteligence. Herecká parta (převážně z Kanady) není vůbec špatná. Film se sice hned v úvodních minutách velmi rychle zbaví Lochlyna Munroa, své největší herecké položky, ovšem zbytek je akceptovatelný. Máme zde mladíka (Jedidiah Goodacre), který koketuje s modelingem, do sebe zahleděnou influencerku (Vanessa Morgan), notorického huliče trávy (Richard Harmon), milostný páreček, co rád experimentuje v sexu (Phoebe Miu, Jordan Buhat) a inteligentní počítačovou programátorku (Madison Pettis). Hned je jasné, kdo z účastníků vydrží v celistvém stavu na scéně nejdéle. Záporně na mě působil vlažný rozjezd. Dost málo se v něm dělo. Trikoví specialisté postupně ukazovali, že rozpočet není až tak mizerný, aby divákům nepředvedli něco své dílny nápaditosti, ovšem z hlediska hororového se toho moc v počátcích neudálo. Spíše měl film sci-fi a vztahové proporce. A pak bych odboural nadbytečné komediální vsuvky. Když dojde v jedné z místností domu k explozi, tak má Richard Harmon legračně postavené vlasy na všechny strany jak z nějaké bláznivé komedie. To spíše patří do komedií s Fantozzim, do vážně míněného sci-fi hororu to nepatří. Steven C.Miller je režisér, který svoji nižší filmařskou kategorii zvládá nadmíru dobře. Není to výtvor, kde je všechno z tvůrčího hlediska dokonalé. Technická stránka je obstojná, herečtí představitelé, zejména představitelky jsou sexy, vytvořili dobrou partu a po nulovém (od)pichu se film rozjel zdárně dynamicky a zábavně. 7/10 ()

Kudly4 

všechny recenze uživatele

(Režisér sračkoidního Plánu útěku 2 a výborného nízkorozpočtového, Vánočního, brutálního slasheru Silent Night) Ten úvod s Lochlynem Munro, kdy mu relaxační křeslo rozmáčkne hlavu, bylo ještě fájn. No, pak přijde téměř hodinová, nudná konverzačka, kde postavy vypadají a hrají strašně uměle, no a kdo přežije, vám musí být jasný už od prvních minut. Smrti obyčejné, čekal jsem nějaké originální Gore, když už se to odehrává v moderním baráku, ovládaný umělou inteligencí, ale bohužel. A finále, kdy se ukáže ten, co za tím vším stojí, bylo vyloženě trapný. No, ono celkově je Margaux, dost trapným Hororem. Nelíbilo, nuda. (97. hodnocení) ()

ricci.s 

všechny recenze uživatele

Takže, táto novinka nebude patriť medzi horory, ktoré sa zapíšu do histórie, a už teraz mi je jasné, že bude riadne podhodnotený. Dôvodom je dosť infantilný námet: Partička teenagerov vo vraždiacom dome, ktorý je ovládaný umelou inteligenciou zvanou Margaux – tá sa totiž ľudské pokolenie rozhodne preskúmať trochu viac do hĺbky, a to doslova. Neznelo mi to spočiatku veľmi lákavo teda, keďže nápad o vraždiacom inteligentnom dome už asi nemôže znieť hlúpejšie. Našťastie je však Miller dostatočne zručný režisér (doteraz si dobre pamätám na jeho staršie snímky Silent Night či The Aggression Scale) a po 10 rokoch sa konečne vrátil k hororom. Super, lebo má na to. Technicky bez závad, postavy sú sympatické, vraždy celkom originálne, dokonca dôjde aj na gore či nejaké drobné prekvapenia. Už šiesta minúta filmu ma presvedčila, že mi to sadne. Nenároční budú spokojní a film ubehne rýchlo. ()

Reklama

Reklama