Poslední recenze (1 678)
Boy Kills World (2023)
Tleskám! Na to, že i režisér i kameraman nejsou žádné ostřílené hvězdy ve svém oboru, tohle se jim teda povedlo! Boy Kills World si bere z Wicka akční one-man řežbu, z Kingsmana určité svižné meme sekvence v ní, ze Scotta Pilgrima občasný geek vizuál a z Kill Bill Tarantinovské vyprávění a musím říct, že pokud se divák odprostí od jakési "uvěřitelnosti" a čistě si užívá akční Rkový nářez, bude spokojen víc než dost! Tohle je totiž nonstop brawl s rozstřílenýma hlavama, hektolitry krve, fajn příběhem i hlavní postavou a s dostatkem humoru a jako celek to funguje perfektně. Dojde i na závěrečný final boss 2v1 fight a ten završuje tuhle jízdu víc než skvěle. Musím říct, že nemám tušení, s čím mají všichni takový problém, protože já se bavil úžasně a celý tenhle barvitý masakr s PERFEKTNÍ a přehlednou kamerou bych doporučil všem žánrovým příznivcům naprosto bez výčitek.
Humane (2024)
Bodíky za ústřední nápad, obstojný cast a hlavně za asi 3 twisty, které změní směřování filmu o 180 stupňů a které si šikovně dokáží udržet divákovu pozornost, a to i přesto, že celek se nese vyloženě v průměru a že se postavy v druhé polovině chovají jako nehorázní idioti. Celý tenhle motiv by si zasloužil určitě lepší zpracování a hlavně údernější konec (který zde bohužel vyšuměl do ztracena), ale jako rychlá a odsýpající jednohubka na nudné odpoledne film vyloženě nenudí. Obyčejný (pod)průměr.
Opičí muž (2024)
První polovina si mě šikovně zaháčkovala, jelikož napětí a čekání, kdy konečně Dev Patel začne ty boháče řezat, bylo obstojně vybudované, ale celá druhá půlka jakoby byla úplně jiným filmem a ta si mě teda nezískala vůbec. Celé je to takový John Wick z Wishe, kterému chybí jakákoli kreativita v akčních sekvencích a vlastně úplně cokoliv zapamatovatelného či “svého”. Takhle je to jen čistě průměrná revenge žánrovka s celkem chabým backgroundem hlavní postavy a bez čehokoli navíc. Overhyped