Poslední recenze (4 180)
Breathe (2024)
Mám celkem rád postapo filmy a Milla Jovovich je mojí oblíbenkyní. Navíc už delší dobu jsem s ní nic neviděl. To mi stačilo aby mě film nalákal. Víc jsem si o snímku nezjišťoval ale v tomhle případě jsem možná měl. Mohl jsem se vyhnout těžké nudě kterou nezachrání ani Milla Jovovich natožpak nějakej barevnej filtr. Děj je úplně triviální a nezajímavej. Nejlíp by bylo kdyby jim došel kyslík hned na začátku. Měli by klid jak oni tak i já a hlavně by mě ušetřili těch 93minut který jsem u tohoto filmu promarnil. Marně jsem hledal něco za co bych dal aspoň tu 1hvězdu. Ale nic jsem nenašel. Takže to letí do odpadu.
Savage Weekend (1979)
Právem zapomenutej slasher jehož sledování jsem sice bez úhony přežil ale brzo taky zapomenu, že jsem něco takovýho viděl. 2hvězdy
Havěť (2023)
Velkej hype kolem filmu, chvalozpěvy, první kladný ohlasy a recenze, posléze i vysoký hodnocení na ČSFD i IMDb a taktéž moje slabost pro pavouky zapříčinila, že jsem si asi od filmu sliboval něco co možná nemohlo být ani splněno. Maloval jsem si to trochu jinak tudíž z výsledku jsem lehce zklamanej. Na jednu stranu určitě režijní prvotina a hororovej celovečerák z říše snů a jednoznačně jeden z nejlepších(neříkám, že nejlepší) pavoučích hororů všech dob na druhou stranu (pro mě) zklamání v tom kde se vše odehrává a body dolů jdou i za ten odfláklej konec. Arachnofobici si budou jistě okusovat nehty hrůzou a možná hrozí i připosrání. O tom, že sledování filmu pro ně bude peklo asi není pochyb. Já jsem však potom hypu čekal větší Hell. Na 5hvězd to u mě není.