Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Kdesi uprostřed pustiny je ukryta Cela - skleněná komora, v níž sadistický vrah Carl Stargher pomalu a důmyslně topí své dívčí oběti. Krátce po dalším únosu je vrah zadržen agenty FBI, při zatýkání je těžce zraněn a upadne do kómatu. Zatímco se agenti marně snaží najít místo, kde postavil své šílené mučící zařízení, v Cele jeho poslední oběť zoufale pozoruje, jak voda pomalu stoupá. Na záchranu zbývá 40 hodin a poslední šancí jsou schopnosti doktorky Catherine Deane, která dokáže vstupovat do mysli duševně nemocných lidí. Catherine se pokouší projít krvavým bludištěm mozku šíleného vraha a najít stopy, které umožní Celu najít dříve, než bude pozdě. Tuší však, že na tak děsivou a nebezpečnou cestu se ještě nikdy nevydala... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (392)

Ruut 

všechny recenze uživatele

No v psychoušově mysli se toho mělo dít daleko víc. Zajímavý nápad by tu byl a vizualně to taky občas má koule - na sadistu na hácích asi jen tak nezapomenu. Ale celkově The Cell ukazuje proč páně Singh nikdy nebyl a nikdy nebude áčkový režiser. Je toho prostě málo a divné nápady nedělají dobrý film pokud neumíte pořádně pracovat s příběhem. ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Nadprůměrný thriller s velmi dobrým námětem i dějem, ale především s úchvatnou vizuální stránkou. "Snové" fantasmagorické scény se surrealistickými a horrorovými prvky jsou fantasticky krásné - režisérova výtvarná inspirace Saudkovými fotografiemi je zjevná. Výborná byla i hudba. Herecky nezajímavá a nijaká Jennifer Lopez byla naštěstí vyvážena (převážena!) mým oblíbencem Vincentem D'Onofriem, který si s gustem opět střihl roli ujetého zabijáka. Tentokrát tedy opravdu hodně ujetého - jeho komplikovaná a krajně šílená metoda dosažení orgasmu (zavěšení nad vylouhovanou a vybělenou mrtvolou) mě nadmíru pobavila. A přišel jsem na jednu zajímavost - místnost s vanou z druhé třetiny filmu je tatáž, ve které Tarsem Singh točil videoklip Loosing My Religion od R.E.M.! ()

Reklama

MrCreosote 

všechny recenze uživatele

Po vizuální a hudební stránce perfektní, horší už je to se scénářem - když už dostanu v rámci žánru takhle originální nápad, slušelo by se ho rozpracovat víc než jako nějakou obyčejnou kriminálku s pointou odhadnutelnou od začátku filmu. Nicméně to režisér zachraňuje povedenými nápady (kůň, vizuální pojetí a zajímavá kamera) a rychlým tempem. Po herecké stránce veskrze průměrné (Jennifer Lopez je špatná herečka, Vince Vaughn nemá co hrát a nejlépe z toho tak vychází D'Onofrio, jehož role má celkem šťávu). Ale i s těmito výhradami je to pořád solidní film. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Tenhle film je mylníkem v mém žebříčku hodnocení filmů. Většina speciálních efektů ve filmu je na docela slušné úrovni, kterou jim může většina podobných filmů jen závidět. Ale co se týká děje, tak ten mi přijde dost nedomyšlený, nepřehledný a občas i chaotický. Atmosféra filmu se přelévala jak na horské dráze. Některé scénky, jako například cesta do dětsví zabijáka mi přišla velice slušná, ale hned na to se tam objevili naprosto zbytečné vedlejší scény, které vyšuměly do prázdna. Pro mě zůstává tenhle film někde uprostřed mezi odpadem a lepším průměrem. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Nijak objevný příběh připomíná v určitých chvílích Noční můru z Jilmové ulice...ovšem forma, ta mě dostala. Vizuální orgie, exploze surrealistických obrazů, fantazie bez hranic. I brutální výjevy dýchají jakousi dekadentní krásou. Lopezová tedy, alespoń v tomhle filmu určitě, hrát neumí. Ovšem vypadá dobře, to nemůžu říct. Kromě bizarních krajin a kostýmů mne fascinovala scéna s koněm. Skleněné desky umožnily divákovi sledovat vše - včetně bijícího srdce - jako v hodinách anatomie...cosi až zvráceně krásného. Zato na kolovrátku na střeva nic moc krásného nebylo...Jen jsem si v závěru nebyl jistý, kdo by měl vlastně vyhrát, komu mám držet palce... ()

Galerie (84)

Zajímavosti (10)

  • Ve scéně, ve které Catherine Deane (Jennifer Lopez) doma sleduje televizi, vysílají československo-franouzský snímek Divoká planeta (1973). (Stegman)
  • Ve filmu tvrdí, že vrahův pes je albín, tím pádem vzácný pes. Ve skutečnosti je to švýcarský ovčák. Albínský pes nemá černý nos. (Nathaniell)
  • Scéna, ve které je kůň rozdělen na části, byla inspirována dílem britského umělce Damiena Hirsta. (Terva)

Reklama

Reklama