Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Recenze (244)

Trustme 

všechny recenze uživatele

Dobré ráno influenceři! Parta děcek s implantovanými mobily si zvolí dobrovolný dvouměsíční pobyt na pionýrském táboře v odlehlé luxusní vile, aby dokázaly sobě i světu, že dokáží vystoupit z komfortní zóny. Začíná boj o přežití. Dokáží se sami najíst? Probudí se dřív, než v pravé poledne? Bude jejich šatník dostatečně provokativní a značkový? Mají dost nabíječek, powerbank a agregátů pro případ nouze? Jak obstojí před širokou veřejností osmiletých fanoušků? --- Ještě před pár lety nikdo neznal význam slova influencer a co je to TIK TOK. Dnes plno frivolních holek provozuje na plný úvazek blábolení a špulení sedacích a kojících partií prostřednictvím videí, kde se snaží ovlivnit lidstvo a být slavné. Chlapci se o totéž pokouší, ale spíše přes tu duševní a niternou romantiku. Proč to tedy ještě nepropojit s reality show a ukázat jak jsou dnešní mladí připravení k budování socialismu na sociálních sítích i mimo ní. Takový influencer si buduje image, neboť ví, že ho sledují děti a proto jde příkladem, alespoň v tom virtuálním světě za pomoci pečlivě nasnímaných videí či storíček. Jenže když dáte po kupě takovou bandu, jaká se sešla v LIKE HOUSE dozvíte se vše o té současné mládeži. Proto doporučuji jako dokonalý studijní materiál zhlédnout tento ukazatel stavu úpadku okolo generace Z a následně Alfa. Jejich život probíhá v jakém si Matrixu, kde to, co je pro ně aktuálně špatné smažou a udržují si reputaci dokonalých bytostí. Co není na instagramu, jako by se nestalo. Reality show LIKE HOUSE je však ukáže najednou v nedokonalé situaci, neboť oni nemohou ovlivnit, to pro ně tak zastaralé médium jakým je televize. Případně se ukáže, že v Tik Tok videích je to drsná sufražetka a v reálu se rozbrečí, když má přečíst jazykolam. V LIKE HOUSE se tak dočkáme bizarních osůbek a scén, které nepřidají příliš lajků: Rasistická hádka mezi černoškou a ukrajinskou vietnamkou. Černoška je tam omylem a krom zlepšení svého IQ o 2,8 jí to nic nepřineslo. Vietnamka s rušivým měkkým znakem po bflmpsvz, jejíž platforma spočívá ve vulgaritě se několikrát psychicky a fyzicky sesype, protože doposud žila jen ve svém pokojíčku ze kterého hudrala do sítí. Dalším exotem je rozmazlená lolitka, kterou nechcete naštvat, pač dokud neuděláte, co chce, budete slyšet její slovní palbu s opakujícími důraznými "prsíííím, myslím to vážně!" a frenetickým ťikemtokem v oku. Pokračujeme k holce, která chce vystavět byznys na gastronomii a dělá jí problém nakrájet cibulu. Prsa má ovšem z poctivého silikonu.  Posledním děvčetem je nadržená samička, která přijela do lájk domu ulovit urostlého datla a vůbec jí nevadí, že ten má v tu dobu přítelkyni. Karma je zdarma a zatím netuší, že klofla bezcharakterního zbabělce. Tím se dostáváme k hochům. Intrikánský kardinál Richelieu v podobě nevině vypadajícího loutkaře a defacto spoluautora scénáře uličníka Kajumiho, který by měl dostat Oscara za ztvárnění padoucha s tváří plaché surikaty. Zbytek chlapecké posádky tvoří dva jinoši, kteří tápou ve své orientaci a maskují se za kamarády a baví je ženské převleky a návyky. Občas do vily dorazí hosté. Ti nevybočují z panoptika cirkusu P. T. Barnuma - vpád drmolícího fracka a starosty Novotnýho, který dorazil po eSTéBácku pátrat, kdo vynáší bulváru pikošky. A opakované něžné návštěvy křehkého buze... pierota Honzíka Bendika. Ano je to celé takové o ničem, ale Primě se zde trošku podařilo ukázat, že když jim seberete mobil jsou vlastně tito jedinci neškodní a velmi brzo odumírají. Seriál LIKE HOUSE trval témeř tři měsíce, měl 55. dílů, každý den krom víkendu a nebyl nikterak dramatický, spíše diváka nutil vrazit do vily a zliskat to tam na hromadu, ale jako psycholog jsem zhlédl studijně všech 55. dílů a denně obětoval čas, plus sepsaní téhle diagnózy a ke všemu jsem ročník, který by mohl být málem dědou téhle vlivné mládeži, tudíž tématika, která je mi buřt. Nemyslíte, že za takový přesčas bych měl dostat těch půl mega já?! () (méně) (více)

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Nebudu tu lacině hejtit jednotlivé účastníky - v tom, co na sociálních sítích dělají, jsou evidentně úspěšní, a tak budiž jim to přáno. Navíc minimálně někteří z nich by mohli být v reálu i docela sympatičtí. Spíš bych se pozastavil nad tím, jak debilně to Prima uchopila. Jednoznačně to chtělo rozmanitější skupinku lidí. Tahle sedmička se evidentně zná a funguje více méně kamarádsky i mimo vilu. Jsou si zkrátka podobní a zaměnitelní. Kdyby tam - pokud bychom zůstali na TikToku - byli třeba beztrika, klukskamenim anebo anet_vitk, bylo by to zásadně zajímavější. Druhý nepochopitelný rozhodnutí je využití úplně normálního baráku někde v Berouně, přičemž televizní štáb je tam evidentně celou dobu s nima. Oproti VyVoleným nebo Big Brotherovi je pak úplně očividný, jak se ti účinkující v přítomnosti štábu nechovají přirozeně. Od Like Housu se tím pádem zkrátka nedá čekat žádnej přirozenej konflikt, nic zajímavýho, co by člověk v tomhle typu TV show očekával. A třetí věc je totální dramaturgická bezradnost. Možná předčasné hodnotit po dvou dílech (ale upřímně - víc jich asi neuvidím), ale co to jako má znamenat, ty úplně basic "úkoly" a lajkování a dislajkování "jen tak". V těch dílech se vlastně vůbec nic nestalo. Z tohodle se víc než křečovité, nervózní a neupřímné tajtrlíkování party kamarádů před televizním štábem nevykřeše. Edit: OK, tak beru zpět, oni se tam dokážou na nože vyhrotit i v tomhle složení a kvůli prkotinám. V tomhle ohledu teda nakonec občas docela sranda a sympatie a nesympatie se přelejvaj. ()

Zeck 

všechny recenze uživatele

Reality-show ve stylu: "zavřeme partu podivných asociálních individuí do baráku s kamerami a pomocí jejich charakterů a s přispěním produkční manipulace v kooperaci s bulvárem z nich uděláme kretény, vytvoříme společenský hype u moralistické společnosti, která to díky pocitu vlastní převahy nad účastníky bude sledovat o to víc a tím získáme sledovanost a prachy" tady byly poslední dvě dekády a nejedná se o nic nově kontroverzního. "Bar", "Big Brother", "Vyvolení", Hotel Sračkadaise"... V některých pořadech účastníci chcali na koberec, ve druhých šoustali každý večer s někým jiným, sedm zavřených polodětí v baráku někde na vesnici, které 90 % času čumí do mobilu, dělají vlogy nebo se vzájemně kritizují za to, že nikdo neuklidil nádobí? Směšný soft, který za morální dno označí skutečně jen pozér vezoucí se nekriticky na vlně, ačkoliv si myslí, že právě díky tomu na ní není. "Like House" není z principu nic nového a předhánění se v opovržení s řečmi o novém nalezeném dně jsou spíše teatrální přání otců (přebrané) myšlenky, kteří jsou zdánlivě pobouřeni a zároveň si neuvědomují základní podstatu toho všeho. Nejsou a nikdy ani nebyli zamýšlená cílová skupina tohoto pořadu, který má 100 % své kupce, o tom nepochybuji. Ne, Like House nechce lákat ke sledování celou rodinu jako Vygumovaní, nevydělává prachy skrze zasílaní SMS hlasů pro svého oblíbence, proto ostatně pořad, ve kterém účastníci žvaní o strkání si prstů do prdele nebo vzájemné chuti se (ne)ojet běží odpoledne před Prostřenem, proto má stopáž 25 minut + 2 reklamy + bonusové materiály na sociálních sítích samotných účastníků, které ještě sami tvůrci motivují být na nich aktivní, ačkoliv TV divák by tu aktivitu potřeboval spíše v samotných dílech. Cílová skupina pořadu jsou totiž děti 12-18, které nejenom už samy vyrostly v umělém světě sociálních sítích, ale zároveň žijí už převážně jen na nich a život bez nich si neumí představit. Jejich povědomí o okolním světě je mizerné, ale i kdybyste je vzbudili o půlnoci, automaticky vytasí z hlavy 4 retardy, kteří točí fakt kůl pětihodinové gameplaye a každých 5 minut se u toho nezapomenou připomenout a zaloudit o zasílání peněz od svých děckých diváků (s tátovou kreditkou). A co je nejhorší, cílová skupina pořadu bere veškerý ten zdánlivě bezchybný, dekadentní a filtry na IG vyretušovaný život influencerů jako neochvějnou skutečnost, pravdu a sen. Morální vzor dnešního průměrného teenagera je proto zdegenerovaný narcis s mobilem 24/7 namířeným na svoji držku s přestávkami na sraní, při kterém vymýšlí nový "merch" (hadry z tržnice potištěné logem, prodané se 100% ziskem - dětem). Je jím člověk, který mu místo relevantních informací pouze prodává neoznačený PP na fotce v tangách z obýváku. A zde přichází na řadu genialita pořadu Like House, který je navenek zcela klasická reality-show, kdy produkce zcela oportunisticky využívá "slávu" (neznám jediného, nejsem cílovka) účinkujících ke svému zbohatnutí jako běžná RS, ovšem pod povrchem, pod tou naleštěnou fasádou pro děti, zcela záměrně a cíleně strhává dětské a pubertální božstvo z piedestalu a z dokonale vyretušovaných money makerů dělá přízemní, nedokonalé, tupé, obyčejné a především nudné dementy. Ať už tím co v editu cíleně vypouští, tak úkoly, kterými soutěžící nenápadně snižuje a poodhaluje jejich skutečnou prázdnou a pokryteckou podstatu. Like house boduje především tím, že dokázal přesvědčit partu narcisů, že je pro jejich budoucí slávu, dosah a peníze účast takřka nutností (jsou tam zadara, peníze za účast nedostali), vylákal je z jejich brlohů, ve kterých měli dokonalou kontrolu nad svým prodávaným obrazem a udělal z nich veřejně přinejmenším nudné běžné lidi. Takřka osvětový počin... Nedělám si iluze, že tohle cílová skupina bude schopna všechno pochopit a pobrat, nechápe to evidentně ani ta necílová, ale pokud si ze sledování odnese to podstatné, že i jejich bozi jsou pouze a jenom normální, nudní a tupí lidé, kteří jen pomocí triků prodávají neexistující pohádku, pak palec nahoru pro všechny tvůrce. Good fakin job! 80 % (za fundamentální, ale skrytou ideu projektu) () (méně) (více)

xxmartinxx odpad!

všechny recenze uživatele

Kdyby se producenti podívali na jakoukoliv úspěšnou Reality TV, zjistili by, že obsazení je všechno. Nejde vybrat skupinu monotónních, mladých, krásných a hloupých lidí a myslet si, že to bude někoho zajímat (Too Hot To Handle je výjimka, která z mnoha jiných důvodů potvrzuje pravidlo - tam je celý koncept kolem té stejnosti obtočen plus má série jen osm epizod). To bylo tak v roce 2002. Je potřeba namixovat různé postavičky, jejichž odlišnost zrodí nějaký potenciál a jejich střety bude důvod sledovat. Zpravidla platí, že jeden TikToker na sérii je akorát - většinou to je ten nejnudnější člověk, jehož jméno si nikdo nepamatuje, ale přesto taková ta naivní čistá duše, co chce šířit dobrou náladu, takže si v komunitě najde místo. Udělat pravý opak toho, jak Reality TV funguje, a obsadit všechna místa tímhle jedním archetypem člověka, je... nešťastné. A sledovat to je vážně utrpení. Nejvíc i proto, že mizerný střih nedokáže skrýt, jak bezradně a trapně je těm samotným lidem, kteří viditelně ví, jak strašně nudné a nezajímavé je všechno, co se okolo nich děje, a low energy toho pořadu je v důsledku až absurdní. Pateticky nudné soutěže tomu nepomáhají. ////// Při čtení komentářů bych rád poznamenal něco o druhé straně mince. LIKE HOUSE je snadný terč kritiky - je to nekvalitní pořad. A nikoho není snadnější nesnášet než mladé influencery. To ale nedává nikomu právo šířit toxické urážky a závodit v jejich ponižování. Všichni ti lidi, co jsou v tom pořadu, jsou úplně normální - každý jeden z nich by byl funkčním charakterem v sérii reality TV, problém je pouze ten, že nemůžou fungovat všichni společně jako jediná náplň pořadu. Jejich nezkušenost, naivita, banalita jejich uvažování a i ta arogance nejsou smrtelné hříchy a byly by to vlastnosti, které by v rozmanitějším obsazení působily zajímavě - pouze při téhle jednostrannosti to je veletrh marnosti. Místo toho, aby se ti lidi dostali do nějakého zajímavého konfliktu a tyhle jejich vlastnosti se mohly s něčím střetnout a posunout, je to jen jejich statická exhibice žabomyší války, které nemění ničí pohled na nic - a to je vážně nesnesitelné. Předhánět se ale v jejich urážení dává najevo jen vaši vlastní nejistotu a komplexy. Kultura influencerů se dá kritizovat, jejich vliv na děti většinou není dobrý, ale může to mít nějakou úroveň a lidskost. Sám v komentáři píšu, že jsou to hloupý lidi, už to je ale možná trochu nefér bez rozvedení. Je nutný vzít v potaz, že kolektiv dvacetiletých opilých lidí nemá moc příležitostí manifestovat chytrost. Jejich hloupost je teda sama o sobě způsobena situací a médiem, ve kterém vystupují, a v kontextu toho média je třeba tuhle kritiku vnímat. Nezbavuju je odpovědnosti - zaslouží si kritiku za to, že svůj život i mimo tenhle pořad formátují tak, aby byl uzavřený v téhle krabici hlouposti. Ale existuje způsob, jak to kritizovat vkusně. Plus většina z nich z toho třeba vyroste. Jo a jestli patříte mezi lidi, který v roce 2021 používají spekulace o něčí sexuální orientaci jako urážku, jste debilové. () (méně) (více)

Eliott odpad!

všechny recenze uživatele

Náhodou jsem chytil premiéru v televizi a mé prvotní dojmy z pořadu jsou otřesné. Neznámí, trapní a nesympatičtí lidé v něčem jako vyvolení pro malé smrady z tiktoku. Kamera jakoby si vždy vybrala to nejnezajímavější místo k záběru a rozhovory mezi zůčastněnými jsou prázdné a o ničem. Možná, kdyby produkce vybrala internetové šílence typu Angry Dany, tak by měl pořad budoucnost, ale je to ještě horší než jsem očekával a další díl si pouštět rozhodně nehodlám. PS: Sledování jsem rovnou využil k hodnocení a v průběhu pořadu jsem psal tento komentář. PS2: Dnes založené fake účty vyrazily do boje a přidávají se do fanclubu pořadu. Že by reakce z vily? ()

dr.horrible

všechny recenze uživatele

Videl som asi 20 minút na párty, ako kulisu medzi hokejom, Obecnou školou a Kickboxerom, ale určite tomu ešte v budúcnosti venujem ďalší výsmech. Teda štúdiu. Jak je opak slova cool? Aha, póza. ()

InJo odpad!

všechny recenze uživatele

"Teď to řeší celej TikTok!" aneb Too Hot to Handle počesku (čili úplně blbě). Velmi hloupý koncept (ne proto, že jde o influencery, ale že tam je extrémně jednolitá skupina soutěžících), nejvíc mě ale dorazilo, když jsem zjistil, že tam mají neustále přístup k mobilům, internetu a dokonce můžou jezdit o víkendu domů! Tomu tedy říkám parodie na reality show. ()

boshke 

všechny recenze uživatele

Nemůžu dát přeci odpad něčemu tak šílenému, kde je zároveň polovinu stopáže záběr na mluvící mikrofon. Navíc jsem si rozšířil obzory, protože jsem netušil, že je něco takového možné... 20% ()

Arsenal83 odpad!

všechny recenze uživatele

Totálny odpad. Relácia aj tí ľudia. Ale chválim najmä užívateľa JamesSi, ktorý si všimol, že táto relácia má nezvyklý počet členov fanklubu, všetko fejkové profily vzniknuté v deň premiéri, všetci nehodnotili zhola nič len túto reláciu 5 hviezdami. Čsfd by mala začať robiť niečo proti trollom. Bez týchto členov štábu či iných prima huličov by Like House malo bezpečných 0%. ()

Chrustyn odpad!

všechny recenze uživatele

Pořad, který není jen špatný, on je hlavně závadný a nebezpečný, vzhledem k tomu, jak se snaží prezentovat, co je v dnešním teen světě cool. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Pustil jsem si to, abych viděl formát, kdy lidi, kteří se nemají rádi nacpou do nějakého domu a musí plnit úkoly. Zde to vypadá na komunitu. Tu hru s odezíráním rtů by bylo zábavné si zahrát. ()

TheEvilTwin odpad!

všechny recenze uživatele

Banda trapných fejkových basic košťat, kteří jsou jakože cool a strašně vtipní. Generace jde do sraček a jestli tohle teenagery baví, tak si zaslouží gangbang od černochů, protože tohle je stoka největších rozměrů. ()

SOLOM. odpad!

všechny recenze uživatele

Tak tohle že jsou vzory pro dnešní mládež? Tak to pánbůh s nimi a to nejsem věřící ani omylem. Banda blbečků z internetu, hromada debilních keců a hon za každým „lajkem“. K tomu troška „romantiky“, nějaká ta hádka a osočování – nu excelentně pohaslá zábava na každodenní odpoledne pod taktovkou Primy. Viděl jsem jen pár dílů, ale jelikož nepatřím k těm, kteří tomu vlepili odpad hned ze začátku, chtěl jsem tomu dát šanci, tak ho s velkou radostí vlepím až po skončení této rádoby „reality show pro mladé“… ()

Borrtex odpad!

všechny recenze uživatele

Blitek o beznadějně zoufalých, inteligentně nepožehnaných, žalostných mladých lidech, kteří doslova překypují arogancí, sebecentrismem a drzostí sami sebe považovat za influencery, tvůrce obsahu, nebo snad dokonce i za umělce. Pokud tyto osobnosti mají skutečně jen sebemenší vliv na dnešní společnost, pak je mi opravdu líto každého, kdo jejich obsah konzumuje. ()

Reklama

Reklama