Recenze (3 305)
Představa o tobě (2024)
Konečně ženská v nejlepších letech, která randí s kolouškem! Víc takových filmů.
Noemova archa (2024)
Pro malé děti v pohodě. Zbytek rodiny to přetrpí.
Antares de la luz: Kult soudného dne (2024)
Top.
Něco jako líbánky (2024)
V Kuvajtu mají docela smysl pro humor.
Zatracená krvavá láska (2024)
Americký vidlákov jak se patří. Kristen Stewart ztvárněna tak, jak ji vidím mýma očima v každé roli.
Zdraví prochází žaludkem (2024)
Hezky a příjemně zpracované. Překvapivě nic manipulativního.
Ruža pre nevestu (2023) (pořad)
Horší název vymyslet nešel, nicméně tyhle bizárky miluju.
Ve vztahu (2018)
Ani Emmy krása to nezachránila. Škoda, že je Michael Angarano tak nesympatický.
Opičí muž (2024)
Mně to přišlo poněkud o ničem. Příběh nebyl vůbec propracovaný a ustavičné mlácení opravdu není moc záživné.
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part Two (2024)
Prokletí druhého dílu naplněno. Klasicky horší než jednička.