Recenze (391)
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Nils a slečna CC Babcock jsou nejvíc!!!
Profesionálové (1977) (seriál)
Boddie + Doyle + Cowley = CI5...5ti vteřinovka matiky je za náma a já jen nechápu, na co bych měla sledovat novodobý naondulovaný panáky z akčních kriminálek, když lamač srdcí Bodík, sympoš Doyle a ryšavá liška podšitá Cowley je rozlousknou jak buráky. Když krimi, tak tyhle britský šarmantní hochy nebo umolousanýho "vlka v rouše beránčím" Columba. All I want, all I need, always cool, always sweet...that's it
Dr. House (2004) (seriál)
"A není možný, abych otěhotněla, třebá, já nevím, ze záchodovýho prkýnka?" "Ale je, jistě. Mezi váma a prkýnkem by musel bejt chlap, ale jinak jo." Greg House, Greg House, Greg House, buch buch, buch buch.....
Truchlivé dědictví (2004)
Tohle je pro mě dočista novej pohled na věc - že se možná někdy můžou zneužívanýmu dítěti sexuální hrátky líbit. Že ho zastihnou v době, kdy objevuje svojí sexualitu a provádí je na něm člověk, se kterým cítí souznění, porozumění, přátelství, lásku... a jakej to má dopad na budoucí život. Nevím, do jaký míry je to možný a jaká je pravděpodobnost, že pedofil zrovna natrefí na oběť s tímhle "vkusem", ale takhle jsem na to nikdy nepomyslela. A pak je tady protipól, kluk, jež si všechny nepříjemný vzpomínky zablokuje a vykonstruuje si v hlavě teorii, která vysvětluje ony "okna", hodiny, na který si nemůže rozvzpomenout, mezery v paměti a ze střípků vzpomínek spřádá skládačku alternativního světa, ve kterým byl unesen UFOny. Oba zneužívaní chlapci maj místo života sračku, každej z jinýho důvodu a každej se se zážitkem vyrovnává diametrálně jinak. Hodně silnej film, kde díkybohu neukazujou všechno, skvěle zahraný.
Komisař Rex (1994) (seriál)
* za to, že mám ráda pejsky....sračka je to ale hrozná.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Jestli z něčeho dostávám kopřivku, astmatickej záchvat, hemoroidy a sračku najednou, tak ze Simíra Gerchána a celý dálniční autobahno policie. PS: Kdy už ho taky konečně zabijou a bude konec?! Nesnáším to... čirou, nefalšovanou nenávistí....
My děti ze stanice Zoo (1981)
Knížku jsem četla několikrát a většinou na podzim, za sychravýho, zakaboňenýho počasí, takže mám s tímhle příběhem spojenej specifickej pocit vyvolanej počasím, dějem a atmosférou knihy dohromady. Tu se snažili převýst na plátno a i když se jim u mě tenhle "můj" pocit vyvolat nepodařilo, atmosféra, kterou vládne, je decimující stejně intenzivně, jen jinak. Když to nebudu brát jako adaptaci knihy, která se prostě po obsahový stránce ve 2 hodinách odvyprávět nedá (a film na ní nemá ani zdaleka), vyjde mi z toho povedená depka. Poklona mladým hercům v čele s hlavní představitelkou.
Alenka v říši divů (2010)
pohádkář Tim...jeho žena Helenka Bonham Carter byla v roli královny dokonalá, lezlo mi na nervy Sparrowovský pitvoření Johnnyho, ale nevim, jak to zahrát jinak (to by to asi musel zahrát někdo jinej). Z koho jsem ale naprosto nadšená, je Mia Wasikowska, neokoukaná, mix Gwyneth Paltrow a Marthy Plimpton, krásná a v roli Alice parádní. Taková barevná, Hollywoodská pohádka, ale zábavná a já mu to ještě zatím žeru, takže Alenka je "holka za padesát" procent.
Predátor (1987)
Když může krvácet, může i zemřít.
Kruh 2 (2005)
Tak na tomhle jsme byli s partou kdysi v letňáku....všichni seděli a koukali a já s bratrem jsme řvali smíchy nad tím, že by se těm obětem do znetvořený huby vešly tři tenisáky. To by se mi u jedničky fakt nestalo...