Recenze (32)
V tom domě straší! (2006)
V dětství jsem z toho měl protrhlé granko
Kouzelný kolotoč (2005)
Miluju to!
To (2017)
Šašek jak se patří, ale pro mě to není zase až takovej banger
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
OTTA 🥵🍑
Van Helsing (2004)
Hugh Jackman je prostě dobrej ve všem co dělá jak X-Men, Logan nebo Wolverine nebo jak chcete tak je prostě bezkonkurenční a ve Van Helsingovi tomu není jinak, říkejte si co chcete ale je to kurevsky dobrý
Noční můra v Elm Street (1984)
Freddy celkem magor neříkám nic děti Ale je to sračka i tak A jakoby ten konec nechápu nic dobrej mind fuck
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Miluju to! Renesme je dračice, její táta je debil a její matka naivní magická děv*a a celá série je vlastně o hovně, ale tento díl je něčím spešl, asi tím že to je konečně konec této nadměrné dávky dramatu a humoru a naivity a především debility, takže jak je jasné tento komentář je z čista jasna debilní SHITPOST╥﹏╥ protože toto nikdo nemůže brát seriózně ¯\_(ツ)_/¯
Tech N9ne feat. Joey Cool, King Iso & Dwayne Johnson: Face Off (2021) (hudební videoklip)
Ic ebaut drajf ic ebaut pavr ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Tento texaský masakr je něco jako když se vydáte do mexické Restaurace na jedno Taco a strávíte dlouhé hodiny na hajzlu, myslím že výstižné
Statečné srdce (1995)
Mel Gibson to měl od začátku jasný, zabít všechny co jsou proti němu a pomstít všechny co si dali záležet jinak prostě nejede vlak