Poslední recenze (37)
Hrabě Monte Cristo (1979) (seriál)
Musím říci, že tato adaptace se velmi povedla a původní luxusní dabing tomu dodává ještě něco navíc. Avšak i přesto se mě osobně více líbí adaptace z roku 1954 s Maraisem, která je a bude u mě na prvním místě i když tato verze je více rozpracovaná, detailnější a i o trochu více věrohodnější tak i přes to je u mě na druhém místě a tam už i zůstane. Takže díky ČT za tuto reprízu.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Nejdříve jsem viděl seriál a až potom film. Seriál se mi zdál lepší, ale film byl taky super. Bavil mě, vůbec jsem se nenudil a dost jsme se i zasmál.
Rédl (2018) (seriál)
První tři díly byly opravdu bomba. Bavily mě a měl jsem ze seriálu velmi dobrý pocit. Ale pak přišel na řadu poslední díl, který mě tedy hodně zaskočil. Ten díl se vůbec nepovedl a zkazil můj celkový dojem o seriálu. Tudíž závěr velmi nepovedený. Za první tři díly bych dal klidně 5 hvězdiček, ale takto dávám 4 a za poslední maximálně 1 více si rozhodně nezaslouží.