Recenze (1 207)
Dick Whittington (1993) (TV film)
Taková pohádka/nepohádka bez drajvu
Ovečka Shaun ve filmu: Farmageddon (2019)
Líbilo se mi to víc, než předhozí film. Moc pěkný animák
Agent WC 40 (1996)
Pár vtipů se našlo, ale spousta z nich s byl reciklát z jiných parodií. Spíš slabota
Cesta utrpení (2018)
Díky Štefane, pro mě to bylo taky docela utrpení, ale na druhou stranu, umíš i hůř
Vraždy v Midsomeru - Umění žít (2003) (epizoda)
Další pěkný a zamotaný případ s výtečným rozuzlením
Srdce na dlani (2022)
Podle mě jeden z lepších filmů za posledních pár let. Takový milý a příjemný film, určitě si někdy zopakuji
Strom pohádek - Maruška (1987) (epizoda)
Známá pohádka vmáčknutá do malého rozpočtu a času, ale určitě neurazila
Stopař: Ve jménu spravedlnosti (2019)
Lundgren už nemá na to odmlátit celý film, tak ho radši odstřílí. Příběh o ničem a spíš jen čekáte, až to zkončí
AC/DC: No Bull (1996) (koncert)
Vynikající záznam koncertu téhle rockové partičky
Statečné srdce (1995)
Asi netřeba komentáře, skvěle natočený historický film a kvalitně provedenými bojovými scénami