Recenze (1 207)
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Zaslaná pošta patří mezi pár posledních dílů Zeměplochy, které jsem ještě něčetl, a tak jsem váhal, do čeho se pustit dřív. Film mě bavil, takže jdu koupit knížku :D
Písečná monstra (2021)
Odpad jak Brno. Nulové herecké výkony, děj k pláči
Stav obležení (1998)
Solidně rozjetý thriller, který trochu ztrácí dech, ale závěr je zase povedený
William Holden - Váhavá hvězda (2020) (TV film)
Za mě dokument, který určitě neurazí. Dozvěděl jsem se pár zajímavostí z jeho života, takže dobrý
The Death of Superman (2018)
Celkém pěkný animák, který popisuje slavnou etapu v éře tohodle superhrdiny
Vraždy v Midsomeru - Zvoní ti umíráček (2002) (epizoda)
Tento díl patří díky častým reprízám a mírné náhodě k těm, které jsem viděl asi nejvíckrát. Ale určitě nepatří mezi ty nejlepší, i když je to pořád zajímavý případ
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Tentokrát to jsou 4 hvězdy s hodně odřenýma ušima. Bojové scény už se nám trochu opakují a těch zajímavých nápadů je tu méně než v předchozích dílech
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Před nějakou dobou jsem četl stejnojmennou knihu o Vašíčka a přišla mi jako scénář. Teď už vím proč, on to byl scénář
Nenávist (2020)
S žádným filmem to nesrovnávám, protože jsem předchozí neviděl, ale za mě teda hodně velká nuda
Chudáčci (2023)
Po delší době zase jednou do kina a hned taková pecka. Naprostá spokojenost po všech stránkách