Recenze (1 207)
Jack Hunter: Prokletí hrobky Achnatona (2008) (TV film)
U prvního dílu jsem napsal, že je to blbost, takže tady se nebudu opakovat
Pět mrtvých psů (2016) (seriál)
O hodně lepší než Případ pro exorcistu, ale ještě tomu něco chybělo
Vraždy v Midsomeru - Smrtelná bylina (2002) (epizoda)
Tenhle díl nijak zvlášť nevybočuje z řady těch kvalitnějších
Jumanji: Další level (2019)
Oproti předchozímu dílu výrazně slabší, hlavně ubylo humoru
Přání smrti (2018)
Kdysi jsem viděl originál a něco málo si z něj pamatuju. Třeba to jak byl původní Paul Kersey vyplašený z prvního zabití. Ale Bruce ne, ten to kosil jako profík. Slabota
Bábovky (2020)
Nevím, jestli můžu hodnotit a komentovat, protože jsem evidentně nebyl cílová skupina. A nebo si potřebuju přečist knížku, abych to všechno pochopil?
Buď chlap! (2023)
Několik vtipů by se tu našlo, ale moc jich teda nebylo. Na komedii teda určitě
Hejkalka (1998) (TV film)
Ani tahle pohádka se moc nepovedla
Modrý kosatec (1983) (TV film)
Pár dobrých momentů to mělo, ale jinak se mi to nelíbilo
Paroží (2021)
Atmosféra a odhalování tajemství super, ale něco tomu ještě chybělo