Recenze (13)
Mladí a hladoví (2014) (seriál)
Jednoduché ale zábavné.
Šmejdi (2013)
Je neuvěřitelné, jak daleko jsou někteří prodejci ochotní zajít. Zvracím z lidí, ostatně, jako vždycky!!!
Sezóna zabíjení (2013)
***** za hudbu!
Sherlock Holmes (2009)
Skvělá hudba.
Prokletý ostrov (2010)
Bomba.
Transport (2008)
80% ale jen díky Malkovichovi :).
Maska smrti (1999)
Podle mého názoru podhodnocené. Mě to docela bavilo.
96 hodin (2008)
Co se k tomu dá tak říct? Bylo to naprosto strhující a dech beroucí od začátku do konce! Neeson je frajer.
Pianista (2002)
Doufala jsem, že Wladyk přijde dřív, než bude pozdě a zachrání od smrti německého důstojníka Hosenfelda. Bohužel dějiny se psaly jinak. Bylo to pro mě zklamání, takový duševní otřes a pocit nespravedlnosti.
Stmívání (2008)
Zvědavost sama mě dohnala k zhlédnutí onoho, pro mě zcela nepřitahujícího, filmu a ve finále jsem byla velmi mile překvapena. Jednoduše jsem se zamilovala do myšlenky, pro mě naprosto odpuzující, ale dokázala sem se vžít do role bláznivě zamilované slečny a upíra toužící po její "vyjímečné vůni". Robert Pattinson měl takové kouzlo!