Recenze (322)
Pátrání (2018)
Neoriginální příběh, originální zpracování. Nenudí. Škoda, že ten závěr prostě není trochu víc promyšlený.
Sněhulák (2017)
OBROVSKÉ ZKLAMÁNÍ. Naprosto nevyužitý potenciál svělé knihy, chaos v ději i postavách, tajemná ani děsivá atmosféra nikde, hudba krutě mimo očekávanou náladu filmu. strášné, nikdy více netřeba vidět.
Učitelka (2016)
Hvězda navíc za velké překvapení (což je u mě a čekého filmu o to větší šok). Skvěle budovaná atmosféra, neokoukaní herci, parádní divácký zážitek. Konec mě sice lehce zklamal, ale zážitek mi to nezkazilo.
Láska na kari (2014)
O čem ten film vlastně byl? Co si z něj mám jako divák odnést? Je to tak tak vymazlený a přeslazený kýč, pro mě osobně za hranicí snesitelnosti. Nemohl jsem se dočkat konce. Takže toto už nikdy více, děkuji.
Ledové království (2013)
Velké zklamání. Zpívané pasáže jsou bohužel časté a navíc silně trapné. Nechybělo moc k předčasnému vypnutí filmu.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Dvakrát jsem u filmu usnul.
Mise na Mars (2000)
Děj je chvílemi děravý, jindy zajímavý. Ale ten konec, to je tragicky hrozné.
Raubíř Ralf (2012)
Animovaná komedie s naprosto originálním nápadem? To přece není možné. Tento film není jen o pár dobrých hláškách, ten je užasnej úplně celej.
Noe (2014)
Filmy D. Aronofskeho prostě můžu a hudební složka jeho filmů je naprosto úžasná. Počáteční skepse byla po první pomalejší půlhodině pryč a audio-vizuální nálož zbytku filmu byla neskutečná. Našel bych nudnější místa a scény, některé by ve filmu být rozhodně nemusely. Ale film jako celek jsem si hodně užil a zážitek neskončil ihned po opuštění kinosálu. 80% si film zaslouží.
Grandhotel Budapešť (2014)
Úsměvný, nikoliv však příliš vtipný, kabaret.