Režie:
Aneesh ChagantyHudba:
Torin BorrowdaleHrají:
John Cho, Debra Messing, Thomas Barbusca, Michelle La, Sean O'Bryan, Ric Sarabia, Colin Woodell, Ashley Edner, Roy Abramsohn, Morgan Peter Brown, Ben Cain (více)VOD (5)
Obsahy(1)
Když Davidovi Kimovi (John Cho) zmizí šestnáctiletá dcera, policie se pouští do vyšetřování. O 37 hodin později ale nemá žádnou stopu a David se rozhodne prohledat jediné místo, kam se ještě nikdo nepodíval: její laptop. V supermoderním thrilleru, jehož vyprávění se odvíjí prostřednictvím zařízení, která používáme ke každodenní komunikaci, musí David nalézt digitální stopy jeho dcery dřív, než nadobro zmizí. (Bontonfilm)
(více)Videa (2)
Recenze (460)
Príjemné prekvapenie. A je hlúposť aby som tu rozpisoval veci, nech to nikomu nepokazím. Každopádne, hudba, scenár, formálne prevedenie a herecké výkony na jednotku. Napätie funguje. Rovnako aj dávkovanie informácií. Myslím si, že mnoho filmov sa pokúšalo o podobný koncept ale z môjho pohľadu je tento v rámci vnútorného fungovania a stotožnenia sa s hlavnou postavou veľmi uveriteľný a dramaticky zaujímavý. Určite stojí za videnie. Taký ten malý veľký film, ktorý prešumí kinami bez odozvy pričom uprostred plejády nezaujímavých blockbusterov značne vyniká. Low budget Gone Girl. A Asian people rules! ()
Ťaman ztratí opičku a rozjede otravné sajbrpátrání, kdy sto minut unyle četuje, skájpuje a ássbukuje, až se dokliká k naprosto mdlé a nedramatické pointě. Opravdu nechápu tu hysterickou přebušenost téhle prudy, není to ani originální, ani zábavné, a na toto téma už existují mnohem zdařilejší a daleko sugestivnější pičiny. Prudy, kterou navíc opět zjevně cvaklo jako své píárko Džobsovo zlodějské impérium enormně předražených pleček pro frajeřící snobské mentály a jež nese jasné poselství, že Okna už používají jen mrtví a jinak celá ta tolik progresivní zmanipulovaná degenerace pečlivě vypláchlých reklamních konzumentů musí mít samozřejmě ony židácky cenově přebušené a externě nekompatibilní, ale přece tolik kůl vergly s nepřátelskými operáky! ()
Wow tak tolik zvratů v jednom filmu jsem snad ještě neviděl. Skvělý film, který dávkuje napětí a nejistotu pomalu celý film, až ke konci si už říkáte wtf, jak je to možné, a přitom to všechno dává dokonale smysl. Velký plus ,že zpracováním je celý film přes webkamery, kamery a sociální média, což je pravděpodobně odkaz na dnešní dobu, a zároveň je to tak perfektně realistické a lidské, až z toho mrazí. Strašně dobře zahrané, že si člověk ani nemyslí, že je to film, ale fakt normální realita. ()
Existuje spousta skvělých filmů, které sem do teď neviděl a tenhle je jedním z nich a proč je tenhle film skvělý a zaslouží si maximální počet ? Protože má výborné téma, které je uvěřitelně zpracováno a mezitím jak film běží, vyvstávají různé sociální otázky typu - Je David špatný otec ? Proč jeho dcera Margot jedla sama ? tyhle a další otázky mi hlavou projížděli, aby je následně nahradili jiné a nebo teorie, co se s Margot vlastně stalo ? A byť film, několikrát drasticky změní atmosféru, depresivní drama - mysteriozní thriller - krimi, tak mi to vlastně ani nevadilo, postavy byli uvěřitelné a vlastně mně po dlouhé době, zajímalo jak to dopadne a měl sem i obavu o Davida a Margot. A to je něco, co film bravurně umí podat a proto si zaslouží těch pět hvězdiček. PS: Navíc musím ocenit celkové provedení filmu, je to hodně originální a neotřelé takhle natočit film. ()
Dobré, na celovečerní debut od dosavadního režiséra kraťasů dokonce moc dobré. Rýpnutí do povrchnosti sociálních sítí, kdy pohřešovaná byla mezi vrstevníky prakticky neviditelnou („Byla mou nejlepší kamarádkou!“), je trefné a jízlivé. Přijde o manželku, nyní se zoufalý otec vyrovnává se zmizením dospívající dcery. Vleze jí do soukromí a snaží se v jejím notebooku přijít na jakoukoliv stopu. Veškeré dění sledujeme jen skrze chytré telefony nebo počítačové obrazovky, kopneme si do nekontrolovatelných možností sítí, vlastně ani nemáme možnost se díky tempu a nasazení tvůrců nudit. Jen ten finální umělý zvrat mi dost nesedl. ()
Galerie (17)
Zajímavosti (52)
- Keď David (John Cho) vyhľadáva informácie o detektívke Vick (Debra Messing), jeden z odkazov uvádza, že jej predchádzajúce prípady sú vraždy starého muža Marleyho a lúpeže Harryho a Marva, čo oboje odkazuje na film Sám doma (1990). (Pat.Ko)
- V česky dabované verzi se cca v čase 23:30 David Kim (John Cho) prostřednictvím aplikace FaceTime ptá Jonaha Emmiho (Joseph John Schirle), co dělal v úterý večer. Zároveň však do excelovské tabulky zapisuje Thursday Night, což znamená čtvrtek večer. (the_anubis)
Reklama