Recenze (300)
Irské přání (2024)
Mám obecně ráda takové ty nenásilné, mírně přihlouplé a přeslazené romanťárny. Zde ale mohli rozhodně věnovat více času té přeslazenosti nebo aspoň nechat postavy spolu strávit více než den. Zpětně mi ani konec nepřinesl zadostiučinění, čekala jsem, že teda bude muset udělat holka víc, aby nakonec získala svého “osudového”… třeba i zajet za těmi ještěrkami. Takže ne… tohle se opravdu zas tolik nepovedlo a je to vlastně celkem škoda (toho Irského prostředí samozřejmě).
Mladá dáma (2024)
Nebylo to bezchybné, ale panebože mě tahle žánrovka tak chyběla. Po princezně s Joey King je tohle teda o krapet lepší svižné akční fantasy s jednoduchým, ale dobře fungujícím příběhem. Ničím to není zdlouhavě nafukované, prostě bum, prásk, au, wow! Těhle jednohubek fakt zvládnu víc! A ráda se k nim zase někdy, až bude chuť, vrátím. Že by fantasy ve filmovém průmyslu přecejenom neumřelo?!
Avatar: Legenda o Aangovi - Série 1 (2024) (série)
Jakoby jo, je to lepší než film, zas to ale není žádná hitparáda. Nad vodou to drží Katara, Soka a Zuko… a potápí to za mě především hlavní představitel Aanga (a z části teda i český dabing). Každopádně potenciál tam je, zatím nijak zvlášť nezadupán, takže snad to bude mít vzestupnou tendenci.
Snowflake Mountain: Citlivky v divočině (2022) (pořad)
Vlastně to není tak špatný. Jako taková kulisa je to super - děcka jsou ze začátku samý bizár a pak mě málem dojalo, jak jim začaly docházet (z pohledu mé sociální bubliny) základní banality. Neškodné k zahnání času.
Argylle: Tajný agent (2024)
Šla jsem do kina domněle na “bondovku” s Henrym Cavillem a dostalo se mi vlastně velkého překvapení z toho, jaká blbost, ale v dobrém slova smyslu, to byla. Má to podobný vibe absurdity jako Ztracené město se Sandrou Bullock. Takže vlastně dost dobrý!
Strach z hlubin (2023)
Ze žraločích thrillerů byl tenhle asi nejnudnější a nejvíc o ničem ze všech, co jsem kdy viděla. A to nemluvím o tom, že se o “strach” ve filmu stará jeden (a pak teda dva, ale ten druhý tam vlastně nic nedělá) hloupý, ale vlastně chytrý žralok (otevře si dveře jo…), který loví jen tak pro zábavu a zajímavé je, že jen v určitých situacích… a pak teda dvojice uřvaných “uprchlíků”. Čekala jsem teda víc žraločí zábavy a méně prostoru pro hraní špatných herců. Chyba.
Úsvit (2023)
Já chápu, že LGBTQ filmů je málo a že na český snímek je to asi převrat… ale styl se mi teda vůbec nelíbil. Nešťastné manželství a mindrák si žena kompenzuje přehnanou péčí o někoho, kdo byl v bezvědomosti vlastně spokojený. Nevím. Natočit film, který se dotýká etických dilemat jistě není jednoduché, ale představovala bych si to i tak jinak a asi více citlivěji.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Z hlediska pohádek spíše netradiční, ale celkem zajímavé pojetí. Možná bych trochu prodloužila stopáž, aby se příběh ještě trochu prohloubil.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Milá, sice předvídatelná, ale držící standard po celou dobu! Průměr, který rozhodně ničím neurazil - a tím na mě udělal dojem. Rozhodně spokojenost, loňský rok vyrovnán, možná mírně překonán.
Flash (2023)
Hvězda navíc za humor a nostalgické i potěšující camea!