Poslední recenze (3)
Pan Nikdo (2009)
Jediné, co stálo v tomto filmu za řeč, byl v závěru dialog nad šachy a pak píseň Everyday. Jinak to byla neuvěřitelná ztráta času. Ještě že jsem za to nemusel dát ani korunu.
Skins (2007) (seriál)
Viděl jen první (90 %) a druhou (110 %) sérii, přičemž nevím, jestli se ještě podívám na další. Tyhle dvě asi už nic nepřekoná. Opravdu je to asi nejlepší seriál o teenagerech, jaký jsem kdy viděl. Zcela souhlasím s Rogue, lesumir, a ChewieDC.
Pán času (2005) (seriál)
Viděl jsem první díl. Řekl jsem si, dobře. Všechny díly nemusí být skvělé, i když první by se povést měl S01E01 5%. Po delší době jsem se konečně odhodlal a podíval jsem se na druhý. A pořád nic moc. Neobstojí to jako klasická sci-fi, neobstojí to ani jako parodie na sci-fi. Doctor tam ze sebe dělá takového hlupáka, že je vůbec s podivem, že dokáže svůj stroj času ovládat S01E02 15%. To se s Carterovou nedá srovnávat. Možná se odhodlám a podívám se na další díly, ale zatím je to pro mě ztráta času. S01E03 10% Seriál pro pětileté děti.