Poslední recenze (378)
Duna: Část druhá (2024)
Nemohu jinak než plný počet. Psychedelický vizuální styl celého filmu je pohlcující a neokoukaný. Film obsahuje skvělou hudbu. Je prošpikovaný epickými strhujícími akčními scénami a herecké obsazení je lahoda. Děj se věrně drží knižní předlohy a celé je to pojaté tak jak má být. Jen souboje na tělo mě nebavili tak jako v první části. Se štíty to mělo větší šťávu a je znát, že někteří herci si před natáčením prošli jen nějakými rychlokurzi. Ale, to je tak asi vždy.
Vánoční příběh (2022)
Pokus o českou Lásku Nebeskou mě díky obsazení naplňoval nadějí. Bohužel je to hrozné. Většina příběhu nedává smysl a celkové vyznění vyjde křečovitě a trapně. Korunu tomu dává kněz vzdávající se celibátu. I když jeho linka nebyla vůbec vyobrazená. Většina postav jsou ve filmu zbytečně. Většina herců přehrává a jediné, u čeho jsem se pobavil, bylo Rodenovo extempore v rádiu.
Zaklínač - Série 3 (2023) (série)
Bohužel, jediný zábavný díl, z celé série, byla bitka v Arethuse. Zbytek byl nuda a nuda. Čím dál tím levnější výprava. Občas jsem měl pocit, že se dívám na televizní seriálové drama plné dialogů o ničem. V celé sérii není pořádná příšera. Absolutně chápu, že z tohoto marasmu Cavill vycouval. Pěkné soubojové choreografie to nezachrání. Do univerza Zaklínače se vůbec nehodí netflixovské vyvážení ras a sexuálních orientací. Zaklínač je fantasy ze severského prostředí Evropy. Je nutné obsazovat rovným dílem i černochy, asiaty a bělochy? Sapkowski své hlavní postavy detailně popsal. Marigold a Radovid nejsou bisexuálové a rozhodně spolu nikdy nespali. Odklon od předlohy je očividný a dosti vyblitý. První dvě série se o věrnost snažili. Třetí už úplně rezignovala. Budu si ještě dost rozmýšlet, jestli dám i čtvrtou. Nějak se mi to už nechce podporovat.