Recenze (578)
Duna: Část druhá (2024)
Neznám knihu, takže jsem nevěděl, co očekávat, postupem času jsem ale už představu měl. Je to každopádně velkolepé!
Nekonečný příběh (1984)
Nejkrásnější příběh. Škoda, že byla takto dokonale zfilmována jen jeho první polovina.
Perníkový táta - Mrtvý náklad (2012) (epizoda)
Dobře, tohle hodnotím samostatně. Čekal jsem to, ale stejně mě to šokovalo. Jinak perfektní loupež, dokonalost.
Spolu (2022)
Herecky velmi zdařilé, z toho Kozuba ještě něco bude. Nezapomeňme, že mnoho superstar začínalo až po třicítce, někdy o dost později. Oscar čeká! :)
Kancl - Závěr (2013) (epizoda)
Nádherné finále. ❤️
Perníkový táta - Moucha (2010) (epizoda)
Dokonalé drama, dokonalé dialogy, dokonalá symbilika, dokonalá pointa. Jak je možné, že to tu tolik lidí nechápe, úplně nechápu.
Vyšehrad: Fylm (2022)
5* hvězdu přidávám proto, že jsem se už dlouho tak nenasmál u české komedie. Dokonce i herecké výkony jsou v této konině lepší než ve všech Špindlech a spol. Jinak je to prostě velká prasárna a parádní trefa do českého fotbalu posledních dvou dekád.
Černý Tulipán (1964)
Lepší než jakýkoli Zorro.
Prázdniny v Římě (1953)
Nemůžu dát 5 hvězd z jednoho zásadního důvodu. Jinak bych je udělil hrozně rád.
Noelle (2019)
Dávám 4. hvězdu za malýho sobíka a papuchálky. Jinak lepší než těch asi 30 vánočních komedií na Netflixu.