Recenze (578)
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Bavil jsem se s dinosaury a Prattem, ale jinak zhola nic nového oproti předchozím 4 filmům.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Fakt dobré, Tome. Podle mě nejlepší MI. I když všechny od příchodu Pegga jsou skvělé. Což zdaleka není (jen) jím. Prostě jsou to lepší filmy.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Mnohem víc mě dostal španělský Sirotčinec z roku 2007 než tento. Burtona jsem nikdy nijak zvlášť nemiloval (ty jeho skoro horory nebo skoro pohádky, hlavně aby byli všichni pořád divní), až tedy na Edwarda, ten je boží, ale ten měl s tímto nesrovnatelný příběh, atmosféru i soundtrack. Přesto mě to místy bavilo, místy i dost, hlavně tajemná dvojčata. Ale když vás nejvíc baví totálně vedlejší postava, je něco spatně. Každopádně celkově to bylo dobrý!
Král psanec (2018)
Statečné srdce to není, ale je to po všech stránkách velmi povedené. Snad jen ten Hornerův soundtrack a trošku velkolepější pojetí tomu chybí. Působí to jako evropská koprodukce, přitom Netflix má prostředků dost. Mohla to být větší pecka.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Konečně jsem se k tomu dostal. Velmi dobré akční scény, vše ostatní solidní, moc se těším, až uvidím Fallout.
Bohemian Rhapsody (2018)
Strašnej nářez.
Prasátko Peppa (2004) (seriál)
Oproti např. takovým Teletubbies to není lobotomie zdarma. Má to spád, občas dokonce i vtip a děti to učí lidským vlastnostem. Ne, že židle je židle a 30 minut na ni budeme koukat a smát se. Mnoho postav, děj. Dokázal bych se klidně podívat i na dva díly v řadě a jako dospělý přežít.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Nedostal jsem se k tomu od roku 2012, kdy mi Loopera doporučil kamarád v Bristolu. Jsem rád, že už jo. Velmi solidní "časovka" se skvělým obsazením.
When We First Met (2018)
Nebylo to Na Hromnice o den více, ale bylo to solidní.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Strašná úchylárna, ale další animovaný seriál, který jsem si hned zamiloval.