Recenze (268)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Poetické pasáže a příběhové zvraty bych ocenil, ale ke konci už ta americká popkornovka byla až moc na efekt a la Django Unchained a fakt to nejde brát vážně. Kdyby to tak nedojili, dal bych plný počet. Překrásná příroda ve 4K, ale na jejich místě bych v té zimě být nechtěl.
Zpráva o Europě (2013)
Skvělá hudba mého oblíbeného skladatele.
John Wick (2014)
Pohádka pro narušený svět, hlavně ta nerealistická scéna v Continentalu, kde mají padouši IQ 65.
Pán času - Into the Dalek (2014) (epizoda)
Idk, první série nového Dr Who mi takto trapně blbé nepřipadaly. Scénaristický brak, i když o trochu lepší než první epizoda série.
Pán času - Deep Breath (2014) (epizoda)
Strašná nuda, od třetiny epizody zejména s rádoby roboty. Doktora mám rád, snad se to zlepší.
Zaklínač - Cena chaosu (2023) (epizoda)
S tím, co Amíci provedli minulou řadu, se to v posledních 4 epizodách opravdu snažili zachránit, jak mohli. Komu to nestačí, chápu, ovšem .. některé věci jsou sakra epic. "Call me Falka." Witcher po Americku, ano, středo-Evropani by to zvládli o dost lépe, ovšem .. jo, dobré.
Zaklínač - Z deště pod okap (2023) (epizoda)
Tomuto se říká kvalitní MODERNÍ adaptace; ano, adaptace, nikoli kopírování knihy. Aneb jak udělat jednotvárnou pohádku o Ciri na poušti něčím .. větším. "A relinquish my power!" 72% Edit: podle hatů se zdá, že problém seriálu Zaklínač skutečně nutně není špatný casting a logic fails, ale jak vidíme tady, skutečný děj knihy prostě většinu lidí nebaví sám o sobě.
Zaklínač - Každý má nějaké úmysly, jenže pak dostane do zubů (2023) (epizoda)
Překvapivě dobré. Opravdu se občas umí držet knihy. I díky hudbě se konec dosti podobá Game of Thrones a pocitu té série. 80% A ano, já jsem četl všechny knihy a povídky Wiezdmina.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Tento film dokazuje, že to může být stále fantasy, scifi i jen "hloupá" komedie, ale když děj a postavy dávají smysl, může to být pětihvězdičkový film, lepší než Avatar nebo Prsteny moci a mnoho dalších. Příběh, postavy a dějový oblouk jen prostě musí fungovat.
Avatar: The Way of Water (2022)
Dobrej shit. A krásně vyhozených 13 euro v Imaxu. Vizual krásný a za pět hvězdiček, ale příběh na lepší dvě hvězdičky, hlavně konec (respektive druhá půlka filmu) totální rozbředlý shit, co by líp napsalo 11 leté dítě. Připomíná mi ta snaha o další Avatar filmy snahu rozdělit Hobbita na 3 filmy: rozbředlá nuda (a to byl Hobit fakt lepší než Avatar 2). Ještě se tam fakt měl objevit Vin Diesel a na konec říct: "For family."