Deníček (6)
Deník
4.10.2019 jsem se napočtvrté či napopáté podíval na Force Awakens. Rey jsem měl o poznání radši než předtím
a oceňuji umělecké zpracování filmu (elegantní souslednost některých scén), ale je to furt stejná kravina a slátanina s Mary Sue :D pro třináctileté jako když jsem to 17.12.2015 poprvé viděl na půlnoční premiéře v kině. Úplně první scéna má jakýsi závan dobrých časů Star Wars, ale co následuje potom je tragédie. Rey je prostě lepší pilot než the best pilot in the whole galaxy - Han Solo. "How did you do that?" "I don't know, I flew some ships before but...: :D Ach jo. Ty nové "Star Wars" se prostě musí brát jako komedie (skoro typu Borat) a ne jako drama. ** 35%
G. R. R. Martin (20.5.2019)
Březen 2019
14.3.: Začal jsem opět sledovat Agents of Shield; možná také v očekávání šesté řady, která začne nyní v květnu 2019.
10.3.: Parádně jsem se nasmál i Silent Hillu: Revelation (2012). Vyrostl jsem totiž na hororech jako je The Ring (1 i 2) nebo i herní sérii FEAR (kde se často objevovala malá dívka podobná té z Kruhu), a tak se zdráhám tento Silent Hill vůbec nazvat hororem. Spíš taková akční komedie s občasnými pokusy o vystrašení publika.
7.3.: Znova jsem se díval na ST Into Darkness. Moc mě mrzí, že nebude další (čtvrtý) film z Kelvin timeline, protože tyto filmy měly grády! Discovery to nějak nezachraňuje, je to už docela jiný Star Trek. 5.3.: Split byl fajn, ale musel jsem se na něj dívat na třikrát, protože jsem jej z nudy během první půlky dvakrát vypnul. Konečně se můžu podívat na Glass.
3.3.: Dost se mi v poslední době líbili Goodfellas, tak má vypadat kvalitní a inteligentní film, který vůbec nepotřebuje CGI. Hitman's bodyguard byl taky moc fajn, vtipy na výbornou..
Coming soon
Game of Thrones - Apríl 14 2019;
Glass (na DVD): April 16 2019 (možná až May 20 na Amazonu UK)
Agents of Shield - May 2019;
SW Clone Wars Season 7: late 2019, or even early 2020.
Iron Sky 2: ???
Nejlepší epizody Smallville
Season 1: 01, 11, 12.
Season 2: 03, 04, 07, 16, 17, 19.
Season 3: 08, 18, 19, 22.
Season 4: 06, 08, 19.
Season 5: 03, 12, 16, 21.
Season 6: 06, 10.
Celková kvalita seriálu poklesla:
Season 7: 04, 15, 18!
Season 8: první polovina 10, 13, 22.
Season 9 konečně zase zvýšila laťku na úroveň prvních šesti řad:
01, 02, 08, 16…