Recenze (50)
Před půlnocí (2006) (pořad)
zajímavý hosté, zajímavé informace, prostě u toho neusnu
Harry Brown (2009)
Na začátku to trochu vázne, ale pak je to napětí až do konce, pro mě hodně povedený film 89%.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Pro mě jdnoznačne nejlepší animovaná série, všem dílům 100%.
Bert a Ernie (2008) (seriál)
nic moc pohádka, znám lepší, ale pro děti proč ne, 36% (první hodnocení i komentář, 7.10.2010)
Generation Kill (2008) (seriál)
hodně mě to bavilo, škoda jen že nebylo víc akce, vůbec nelituji času strávený nad tímto seriálem a doporučuji ostatním, 87%
Ledová planeta (2004)
bohužel nedávali nic jinýho, tak sem byl nucen na to koukat a byl sem zděšen co se dělá za filmy, prostě hrůza
Otec a otec (1983)
tak on mi dal hlavičku a dal mi další, super film s výborným obsazením, fakt sem se pobavil 86%
Uprchlíci (1986)
moc příjemná komedie, dost sem se nasmál a ještě dlouho budu vzpomínat a opakování si nenechám ujít, obsazení hlavních hrdinů prostě sqělééé, 84%
District 9 (2009)
Po dlouhý době sem šel z kina spokojen.
Folklorika (2007) (pořad)
Docela zajmavé, chvílema je tam moc informací najednou a chvílema zas hluchá místa(můj pocit), jinak sem se něco dozvěděl což není nikdy na škodu. Věřim že tento pořad najde svoje diváky, já nebudu mezi těmi věrnými. 42% (první komentář i hodnocení 1.8.2009)