Recenze (563)
Kancl (2005) (seriál)
Moc dobry serial.Davam mu 80 procent.Hlavne za Stevea Carella.
Agatha Christie's Poirot - Byt ve třetím patře (1989) (epizoda)
Vyborny dil s Poirotem.Davam 80 procent.Tentokrate znudeny Poirot a dalsi zajimavy dil...Tento dil se mi libil take.
Noc v muzeu (2006)
Tento snímek je celkem dobrý.Mně se to docela líbí.Speciální efekty jsou zde pěkné.Dávám 3 hvězdy.Akce a napětí dodávají filmu šarm.Tento film má své dobré momenty a chvíle.Stojí za zmínku...
Kazaam (1996)
Jako pro deti dobre,ale jinak trochu prusvih...40 procent za Shaqua.
Space Jam (1996)
3 hvezdy za Michaela Jordana a "animaky".
Hon na myš (1997)
"Hitler s ocasem" a 2 brachove,kteri znici kvuli mysi cely dum...Penize jsou penize!V tomto filmu jde o dedictvi po otci,ktery je v podobe nemovitosti prenechan 2 bratrum.Velmi humorna komedie s poucenim...Pro vsechny vekove kategorie.Ona mys je inteligentni!
Číslo 5 žije (1986)
Velmi povedeny film s roboty.Hodnotim 80 procenty.Mluvici robot me zaujal.Tento film je klasika.Nestarnouci scifi film.Davam 4/5 hvezd.Je to vynikajici scifi komedie,jez jsem videl jako dite.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Prijemna pohadka.3/5 hvezd.
Střelec (2009)
Terence Hill jako doktor.Davam 60 procent.Je to pekny italsky western.Hill zde napriklad mluvi indianskou reci a odrodi zde dite...Tento snimek se mi libil.Pekne prostredi,dobri herci a pokerovy turnaj,ktery je v tomto filmu klicovy...Western je to vcelku dobry a potesi.
Hrátky s čertem (1956)
Hloupi certi a 2 divky a Martin Kabat a jedna skvela Ladovska pohadka.