Recenze (562)
Přátelé (1994) (seriál)
Nebojim se dat 5 hvezd.Serial meho mladi.Nekdy se k nemu mozna vratim.Tento serial take proslavil herce Bruce Willise,ktery ziskal za tento serial za vedlejsi roli Paula Zlaty glob.
Alf (1986) (seriál)
Alf je mimozemsky hrdina,ktery mi zpestril me detstvi...Mam i knihu Alf a davam 4/5 hvezd a 80 procent a Ota Jirak je skvely daber.
Zakázané království (2008)
Tento akcni-fantasy snimek se mi libi.Zapletka s magickou holi neni spatna.Urcite si tento snimek 3 hvezdy zaslouzi.Chan zde predvadi docela hodne akce a souboje jsou zde rovnez dobre...Chan zde ma vlastne dvojroli a to jako vousaty starec v pujcovne dvd a jako cinsky opily mistr.Fantasy prvky jsou zde vyborne a filmove efekty zdarile.Tento snimek je plny akce a napeti...Za me 60 procent!
Útěk z MS-1 (2012)
Tento snimek je celkem dobry,hlavne britsky herec Guy Pearce,ktery zde hraje hlavni roli.Film zanru scifi z blizke budoucnosti neurazi a nadchne.Guy Pearce zde je mimojine veznen na orbitalni stanici ve vezeni a MS-1 je vezeni na orbitu.Za tento film davam prumerne 3 hvezdy a hodnoceni 60 procent.Avsak od Luca Bessona mirne zklamani.Jeho scifi film 5.element byl mnohem lepsi...Tento futuristicky film,kde Guy Pearce jezdi na futuristicke motorce vsak take docela nadchne.
Rubato (2015)
Neni to spatne...Hudebnik a pes,kteri se hned nemusi a pozdeji jsou kamaradi.Davam 3 hvezdy.Animace jsou zde pekne.
Osobní strážce (1992)
U me vyborne.Davam 4 hvezdy.Hlavne za hudbu a ustredni dvojici...80 procent si tento film zaslouzi.Nestarnouci klasika.Houston a Costner dobri.
Ovce (2013)
Spise pro deti.Vcelku dobry napad.Davam 2 hvezdy.Ovce pobavi i starsi generaci.Jako "kratas" to ujde...
Hybridi (2017) (studentský film)
Super!
Nez en moins disait Cléopâtre (2016)
Vyborny animak,dam 4 hvezdy,napad je to originalni...
Galaxy Quest (1999)
Tim Allen se mi zde libil.Tento scifi film neni spatny.Galaxy Quest je svizna scifi/komedie.Allen zde dokazuje,ze hrat umi...Tento film je komicky a ma sve dobre momenty.Proto dam 4 hvezdy.