Recenze (15)
Star Wars: Síly osudu (2017) (seriál)
Odpad
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Špatný film!Těžko zrozumitelný a hlavně málo bojů!Jak se může 9 letí klluk zamilovat do 14 letí holky?
Hledá se Dory (2016)
Hodně se mi líbilo v českém dabingu že tam byl v rozhlase Marek Eben a že to byl braný jako postava.Pravdu bylo vtipný jak říkala že jí její kámoš Marek Eben říkal že má jít tudy.A jak na konci Marek Eben říkal váš kamarád Marek Eben.A jak v titulcích bylo napsáno Marek Eben Marek Eben
Angry Birds ve filmu (2016)
Dobrej film jen mě trošku zklamal dabing pro Reda který měl na starost ten který daboval Grue z Já padouch ale zace potěšil pro krále prasat Leonarda o který se postaral herec který daboval Homer ze seriálu Simpsonovi
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Qpočkat proč na jednou z plakátů má Luke modrý světelný meč když má ve filmu zelený.
Captain America: Občanská válka (2016)
Pozor Spoiler!!!!!!!!!! Na filmu se mi nejvíc líbilo že byl vtipněj a když tam nebyla bitka tak to něco suprového doplnilo.Taky bylo vtipné jak Spider Man odkazoval na Star Wars:Epizoda 5-Impérium vrací úder a byl super "trošku" větší Ant Man.Konec byl taky dobrej a Iron Man a Captain America se nezabili a Iron Man dostal jeho štít.Připadalo mi ale smutné jak Iron Man zjistil že Backy zabil jeho rodiče.Bylo mi líto Iron Mana.Film byl super a teď vím že určitě budu na Black Panthera.Jeho bojové umění bylo prostě super a vím že se zařadí mezi mé oblíbené superhrdiny.
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Hrozný film.Nechápu to.Seriál byl opravdu super a oni natočily takový nesmyslný film.Dost tenhle film zklamal.Moc jsem nechápal kdy je to sen a kdy realita.Ta píseň kterou zpívala ta Přízračná nevěsta je příšerná.Ten knírek u Watsona byl hroznej.
TvMiniUni (2013) (pořad)
Je to suprověj pořad!!!!!!
Ant-Man (2015)
Nejlepší byla scénka kde byla Mašinka Tomáš v životný velikosti.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Chápete zajímavost že měl být snímek rozdělen na dvě časti když sotva byli 3.