Recenze (3 409)
X-Men '97 - Tolerance je vyhynutí – část 2 (2024) (epizoda)
Ano, když budou takhle kulervoucně adaptovat ikonické momenty z komiksů, tak budou koukat moc rád.
Smoke (1995)
Fajnová mellow konverzačka, kterou táhne zahulenou atmosférou kupředu skvělý cast a všední i netradiční osudy postav.
Sympatizant - Chceme dobré repliky (2024) (epizoda)
To je kouzelné. Vietnamci z jihu, uprchlíci před válkou, jsou nuceni hrát komunisty ze severu. Opravdu skvělá scéna.
Godzilla Minus One (2023)
Po delší době zase někdo pojal Godzillu vážně a je z toho slušná katastrofická podívaná. A kupodivu ani odbočky k lidským hrdinům nejsou za trest. Spíše naopak. Ta japonská teatrálnost a melodramatičnost občas zaskřípe mezi zuby, ale jinak to byla skvělá zábava po celé dvě hodiny. Moc se těším na pokračování.
Opičí muž (2024)
Na režisérský debut jde o skvělou a sebevědomou práci. Dev Patel se vydal na cestu za pomstou a pomáhají mu v tom barvičky a mma a já se bavil a fandil mu. Doufám, že Dev z režiserské sesle jen tak nesleze a naservíruje nám brzy další akční pecku.
Smrtihlav (1998)
Takový artovější Matrix, kde wire-fu nahradila temnota a deprese.
Dobrodružství Barona Prášila (1988)
Skvělá pohádka zaobalená do Gilliamovského fantasmagorického hávu. Moc jsem se bavil a neustále se těšil na další bizardnost, kterou na nás pan režisér vytasí.
Aku wa sonzai šinai (2023)
Pomalé a poetické rozjímání nad životem na venkově? Inu dobrá. I přes dlouhé statické záběry těch 106 minut rychle uteče. A já teď nevím, jestli mam usilovně přemýšlet na koncem filmu, nebo se ucházet o místo nočního hlídače v kempu v japonských horách.
Batman začíná (2005)
Nolan ještě nemá akci tak v paži. A na můj vkus tráví až moc časů s mrňavým Brucem. Jinak jde ale o parádní komiksový film s fajn záporáky, i když s okoukaným a znovu převyprávěným originem.
Brazil (1985)
Sledovat Gilliamovi fantasmagorické světy, to je pohlazení na mé filmové duši.