Poslední recenze (13)
Gran Torino (2008)
Gran Torino je jedna z rady obmen tematu stareho brucouna, ktery postupne odhali sve srdce a city. A tahle obmena je dobre natocena i dobre zahrana v podani samotneho Clinta Eastwooda, kteremu hlavni role vylozene sedne. Kvalitni podivana i presto, ze je plna rady klise a predvidatelneho deje, nicmene osobne se domnivam, ze film je trochu overrated. Davam 70%.
Invictus: Neporažený (2009)
Film, ktery se svym prostredim dotyka mne vzdalenych veci - Nelson Mandela, J.A.R. a rugby, mne donutil, abych se pote trochu ve vsech oblastech trochu "vzdelal". A to je mozna presne zamer jeho rezisera. Nelson Mandela je jiste velky statnik a je jasne, ze neni vhodnejsi herec na jeho ztvarneni nez Morgan Freeman. A prostredi rugbyoveho narodniho teamu dava pekne nahlednout na osobnost jihoafrickeho prezidenta a sympaticky pribeh o sblizovani rozdelene zeme. I kdyz ma film i pribeh svoji mouchy, tak mne zaujal a zaslouzi si 8 z 10.
Dotek Medúzy (1978)
Super podivana - temny thriller ze stare skoly, kde detektiv v podani Lino Ventury rozehrava paradni hru a John Morlar v podani Richarda Burtona odhaluje postupne svoje desivejsi a desivejsi stranky.