Poslední recenze (52)
Sebevražedný oddíl (2021)
Totální nářez, kterej unik současný cenzuře 🤘
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ani chvíli jsem se necítil přilepený k plátnu - postavy nevýrazné, děj žádný, drama a napětí nulové. Pouze se přeskakovalo mezi akty, hrdiny a prvky ze staré ságy, které byly do filmu nacpané většinou jen aby byly... Normálně by šlo o průměrný plytký Bčkový sci-fi, ale s takovou "značkou", možnostmi a rozpočtem je to málo!
Le Mans '66 (2019)
Povedený film o úžasném příběhu. Pro mě až moc masově udělaný, ocenil bych víc zaměření na auta, ale chápu, že to nemá být pro 2% lidí... Každopádně je super, jak Damon s Balem dokázali ztvárnit bláznivé puberťáky v tělech dospělých :) A při nejedné scéně mi zrychloval tep jak Shelbymu. Bohužel nechybí X záběrů na přeřazení následované obřím zrychlením ala Fast & furious apod.