Recenze (55)
VALL-I (2008)
Ćíslo pět žije... :-)
Zmeškaný hovor (2008)
Docela napínavé a lekavé...není to nuda.
Láska krvácí (2008)
Nebylo to tak špatné, docela bylo na co koukat. Atmosféra mě do filmu vtáhla, slušné herecké výkony. Především Christian Slater stále ukazuje, že vody Bčkových filmů mu sice nejsou cizí, ale zajisté má i na role podstatně lepší. Jeho podání zkorumpovaného policisty ve mě zanechalo několik ne moc dobrých pocitů, ale nemyslím tím jeho herecký výkon. Je to pan herec a už jen tento fakt svědčí o tom, abych si tento filmek pustila ještě jednou.
Do útoku (1987)
Jako malé děcko jsem to žrala, ale teď je to dost nuda...
Václav (2007)
Vynikající Ivan Trojan....
Vraždy podle předlohy (1995)
Stále je to pro mě Ripleyová,ale i tahle role ji sedla....
Boeing 747 v ohrožení (1996)
za tři a jedna za Segala z jeho deseti minutami slávy....
Převtělená (2007)
tohle není ani horor ani thriller...nevím co to mělo být...škoda peněz...radši ať je dají pro hladovějící děti do rozvojových států...jedna hvězda za Davida..
Na půl cesty (2005)
Pěkný horůrek s dobrým a hlavně nečekaným koncem. A to mě ten mizející slizoun vůbec nevadil a byl to dobrý nápad.
Soukromá válka pana Wilsona (2007)
ty amíci maj ale srdce ze zlata...