Recenze (1 965)
Mike a Molly (2010) (seriál)
Nejhorší sitcom co jsem kdy viděl.
Joey (2004) (seriál)
Přátelé jsou sice lepší ale není to hrůza.
Americký táta (2005) (seriál)
Skvělej seriál!Úžasný! Doporučuji všem které baví seriály typu:Městečko South Park,Griffinovi.Zaručeně se budete bavit a dabing je taky povedenej :)
Cleveland show (2009) (seriál)
Po skončení tohoto spin-offu se Cleveland stejně vrátil do Quahogu za Peterem. Tento seriál skončil po 4 sériích,což vypovídá o jeho kvalitě i oblíbenosti. Ztráta času se na něj dívat kromě dvou epizod kde se objeví rodinka Griffinovích...tj. Pilot (01x01) a ještě jednoho dílu ve 3. sérii (už nevím kolikátý).
Futurama (1999) (seriál)
Ze začátku skvělý seriál ale od 5.série už začíná upadat do stereotypu.
Griffinovi (1999) (seriál)
Rozhodně jeden z nejlepších animovaných seriálů.
Výměna manželek (2005) (pořad)
Sonda do českých domácností.
Avatar (2009)
Když sem na tom byl v kině na 3D tak to byl zážitek na celý život ale když se na to podíváte v televizi tak nic moc.
Sin City - město hříchu (2005)
9/10. Neuvěřitelně působivý snímek, který se mi už od mého dětství zapsal do paměti. Násilný, ošklivý, sprostý a hlavně originální podívaná, která nikdy nezklame.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jeden z nejlepších filmů od Tarantina.