Recenze (9)
Velká šestka (2014)
Krásnej animák. Tenhle film vidět (nejen) v mých dětských letech, tak jsem z Big Hero 6 vodvařenej stejně jako tenkráte z Pokémonů. Pátá hvězdička za Fall Out Boy a Stana Leeho.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Bohužel jsem značně ovlivněn knihou, kterou jsem četl. A ta je mnohonásobně lepší, než zfilmovaný počin o nebojácném flegmatickém (až na jednu výjimku) staříkovi. Pro všechny, kdo dumají, jakému Alanu Karlssonovi mají dát přednost, tak jednoznačně říkám - tomu knížnímu.
Skins (2007) (seriál)
Perfektní seriál s mnohem větší hloubkou, než se na první pohled může zdát. První generace zdaleka nejsilnější, ovšem i další série určitě stojí za zhlédnutí. Obdivuji, že i po tak rozsáhlých obměnách hereckého týmu vždy po dvou sezónách si Skins dokáží udržet tak vysokou kvalitu. A to vše je podpořeno bezchybným soundtrackem.
Video Game High School (2012) (seriál)
Velmi se mi líbí nápad celé VGHS, stejně jako dějová linie v první řadě seriálu. Druhá sezóna trochu slabší, jinak bych nejspíš zvolil nejvyšší možné hodnocení. Každopádně na třetí sérii se i tak těším, protože seriál je mi zkrátka sympatický.
Thor (2011)
Podobné mytologické příběhy mě baví, a i to bylo hlavním lákadlem, proč jsem si pustil Thora. Scény z Asgardu jsou podle mého názoru na filmu to nejlepší, ovšem už jen samotná myšlenka, že se svržený polobůh zamiluje na jeho oblíbené planetě do první vědkyně, kterou uvidí, ve mně vyvolává jakýsi nevábný pocit. Celkově je Thor ale vydařený marvelovský film a z filmů o jednotlivých Avengerech patří s Iron Manem k těm nejlepším.
The Guild (2007) (seriál)
Asi nejlepší webseriál, který jsem kdy viděl. Felicia Day předvádí nadstandardní herecké výkony a ještě se na ni skvěle dívá. Pro každého člověka, co kdy hrál WoW nebo podobnou MMORPG hru, v podstatě povinnost.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Dle mého názoru nejkvalitnější seriál posledních let, který si stále drží velmi vysokou úroveň. Jen tak dál.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
V mnohém připomíná Přátele a podobně jako tento skvělý seriál ani HIMYM nezklamal. Ač se mi postupem času (a to především v posledních sériích) začíná hlavně Lily přejídat, tak pochybuji, že někdy zapomenu na hlášku "It's gonna be legen - wait for it - dary". Ostatně jak tomu napovídá i tričko v mé skříni.
Chuck (2007) (seriál)
Skvělý seriál, který nabízí každému divákovi něco. Spojení akce, dramatu a komedických scének odehrávajích se především v Buy Moreu mě naprosto nadchlo. Perfektní herecké výkony Leviho, Strahovski, Baldwina, Gomeze a všech dalších.