Recenze (31)
Pan Church (2016)
Louis de Funès se prosadil v padesáti. Snad se s tímhle Eddie po padesátce znovuzrodí.
Království nebeské (2005)
Za director's cut přidávám jednu hvězdu.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Asi první film, u kterého jsem usnul v kině.
Nespoutaný Django (2012)
Za vše hovoří komentář, který se ozvasl v řadě za mnou po skončení projekce: "Ten Tarantino by měl¨přestat koukat na filmy.." Někteří lidé hold na na jeho filmy NESMÍ chodit:)
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Tohle Miyazakiho dílo je trochu jiné. je určeno spíš menšímu publiku. Projekce z tříletým divákem to potvrdila:)
Počátek (2010)
4 a 1/2, kdybych před tímhle filmem nevíděl anime Paprika (2006) asi by to bylo plné hodnocení... ...po druhé porjekci musím hvězdu přidat:)
Souboj Titánů (2010)
Můžu čerstvě porovnat s Princ of persia, tohle bylo lepší:)
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Při prvním díle mi bylo cca deset let. U třetího mi je 24 a směju se pořád celý film. Nostalgie, sentiment,...
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
ne, ne, ne, ne a ne...:(
Jak vycvičit draka (2010)
4 a 1/2 moc pěkné a bez 3D bych to přežil rád