Recenze (32)
Sedmero krkavců (2015)
Jsem nadšena! Pohádku, která jede svižně od začátku do konce, má promyšlenou zápletku a každá scéna má svůj účel, jsem mezi moderní českou tvorbou dlouho nepotkala. Práce s krkavci musela být náročná, protože zde zvířata skutečně působí jako zakletí lidé a ne jen jako nezbytná živá rekvizita. Velmi chválím Marthu Issovou jako statečnou ukecanou Bohdanku. Ano, ukecanou, ikdyž většinu filmu nemůže mluvit, podívejte se a pochopíte ;).
Pokoj 1408 (2007)
Konečně horor u kterého jsem se opravdu bála a ne jen lekala.
Slídil (2014)
Zajímavý film, který absolutně stojí na Jakeovi Gyllenhaalovi. Kdyby to bylo o půl hodiny kratší, dám 4*, tahle jsou to jen 3*.
Tajemná truhla (2006) (TV film)
Jak já mám ráda nedělní pohádky, ale tohle je hloupost.
Herkules (1997)
Spousta roztomilých animací (Pegas). Několik opravdu dobrých hlášek a několik opravdu hezkých nápadů. Jo, líbilo se :).
Vyšší princip (1960)
František Smolík jako vysoce morální a dobrý člověk, který nemůže uvěřit, že by lidé byli schopni takových zvěrstev. Na scénu, kdy odvádějí tři "jeho oktavány", budu ještě dlouho vzpomínat.
Horalka (1960)
Možná jsem zatížena knižní předlohou, ale film mi přišel trochu krátký a maliko prázdnější. Knížka se dost vleče, ale natahování pasáží, které zachycují nesnesitelně dlouhý pobyt v hladovějící horské vesničce, a nekonečné čekání na mír má své opodstatnění.
Sirotčinec (2007)
Silný film o matce, která prožívá ten nejstrašidelnější horor. Žádné potoky krve, žádné vnitřnosti jen strach. A Belén Rueda dokázala pro svoji postavu získat soucit, který zaslouží.
Sinister (2012)
Rozhodně to není dokonalý horor, ale jednoznačně patří k těm lepším. Filmové pásy působí neuvěřitelně silným dojmem. Škoda jen, že hlavní postava je prostě, promiňte mi ten výraz, debil.
Neopouštěj mě (2010)
Nevím, proč to dávali na Vánoce, protože smutnější film jsem dlouho nevěděla. Na druhou stranu, stálo to za to.