Recenze (26)
Atentát v Ambassadoru (2006)
Líbilo se mi to, film měl spád, pořád se něco dělo. Jen ta reportérka Janečková byla trochu navíc...
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Bohužel, nový Menzelův film mě docela zklamal. Nejen výkony herců, chování postav, patos a teze, ale i vizuální stránka (létající známky, bankovky, apod.) filmu byly neuspokojivé. Škoda.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Docela nudná podívaná s předvídatelným dějem, která je postavená hlavně na tom, že lidé budou zvědaví na Brada Pitta s Angelinou Jolie. Jenže to nestaci...
Muži v černém 2 (2002)
Ale obdiv patří těm, kdo měli tu odvahu a hlavně šílený nápad to natočit.
Letec (2004)
Některé detaily a záběry byly fantastické, příběh nabitý, až snad ke konci začal trochu ztrácet na tempu.
Vzpomínky na Afriku (1985)
Boží!
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Čtvrtníček je geniální, Lábus trochu pokulhává a to, co je před a po výčtu dní nestoji za nic.
Dům duchů (1993)
Výborná kniha, hezký film. Kdybych předtím nečetla předlohu, bylo by to asi o hvězdičku lepší...
Doblba! (2005)
Zbytecne natahované, mnoho odboček od hlavního děje (jestli se to tak dá nazvat), přehrávané, nepřirozené, místy hodně černé a místy (to víc) hodně blbé.
Velké trable malého města (2000)
Stydím se, že jsem vůbec tu televizi zapla.