Poslední recenze (9)
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Možná je to tím, že miluji ten příběh, tím, že jsem přečetl všechny tři knihy, nebo tím, že se mě zaujal život a osud Stiega Larssona, ale za mě určitě plný počet a... kdybych mohl... dal bych mu těch hvězdiček nekonečno. Skvěle zpracovaný film a mnoho úžasných detailů. Kdo nečetl knihy, tak si je přečtěte a podívejte se na film znovu, bude vám to najednou připadat jako film úplně jiný a také dokážete ocenit jeho genialitu, tak jako já.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Totálně nechápu jak tenhle film může mít lepší hodnocení než Tokio Drift! Mám celou tuhle sérii rád, ale když se dokažou v jednom filmu vysmát hned několika fyzikálním zákonům, tak to je moc i na mě. Samozřejmě mluvím o scéně s trezorem, ne jenom, že si tam s fyzikou hráli jak se jim chtělo, ale třeba například hned v první zatáčce se ten trezor několikrát převrátil, což jaksi znamená, že lana by měla být zamotaná do sebe, to ale asi nikoho netrápilo.... Další věc, kterou bych moc rád viděl je jak Dom a Rayen skáčou z letícího auto do vody a přistanou a jsou úplně v pohodě, to už je ale jen třešnička na dortu.. za mě ***
Prokletý ostrov (2010)
Nemám rád tenhle typ filmu, takže jsem si to moc neužil, ale nebudu kazit hodnocení, takže ****)