Poslední recenze (41)
Sucker Punch (2011)
Co to kruci bylo? Všechno a nic dohromady. Všechny epický scény smíchaný do jednoho filmu naprosto nelogicky a bezdůvodně, podaný tak monumentálně, že se na to člověk musí dokoukat do konce. A kdyby ani to nestačilo, všechny postavy jsou sexy polonahý kurvičky…tohle se prostě musí líbit všem! Jako pivo a slanina :D. Řekli si, pojďte udělat slaninu na pivě, a vznikl tenhle film….Né vážně, tohle už bylo trochu moc.
Atlas mraků (2012)
Nedořešené, rozpadlé, nepovedené. Jen málokdy si musím dělat časovou osu, abych si správně dokázala spojit jednotlivé scény. Přesně v půlce mě to taky přestalo bavit. V půlce, teda po hodině a půl. Kur*a, to byl ale dlouhej film! Od snímku s tak vysokým hodnocením jsem čekala mnohem víc. Krásná hudba a nádherné výtvarné zpracování, jsou sice důležité, ale není to vše, co film potřebuje.
Lovec trolů (2010)
Ten film je hrozně rozvleklý a nudný. Jistě, jsou tam krásní trolové a tajemná krajina, která přímo vybízí k natočení filmu, dál pak napjatá atmosféra díky kameře v ruce a myšlenka velkého dobrodružství. To všechno vám ale vydrží tak prvních 40 minut. Co dál? Nic, a to ještě další hodinu. Je to hezká snaha o napodobení filmu Blair Witch, ale stále daleko daleko od jeho kvality. Většina lidí ho hodnotí velice kladně.Třeba jej také uvidím v lepším světle po druhém shlédnutí, třeba až budu v jiném rozpoložení…ale donuťte mě se na to znovu koukat. :D