Poslední recenze (1 485)
Vyproštění 2 (2023)
Za mě je tohle surová nefalšovaná akce. Opravdu žasnu nad tím, jak dokážou dělat ty souvislé bojové scény, a opravdu, i kdyby ten děj byl i ještě trošku dementnější, tak za tuto skvělou práci pořád dám plný počet. Sice už to tentokrát tolik neodsýpalo jako u prvního dílu, ale ztrácelo to tak maximálně 10%, to zase v závěru dohnali docela kvalitní dojemnou vsuvkou, která prostě od prvního dílu dozrála přesně v tom daném momentu.
Kaskadér (2024)
Já nevím, kamarádům to přišlo slabé, ale mě se to moc líbilo. Dobře sladili našlapané akční a sci-fi scény s možná až příliš sladkou romanťárnou, jen si nemůžu pomoct, ale Ryanovi to s Emily dost pasovalo a Coltovo zasnění v autě při Taylor Swift skutečně dojímalo. Asi ještě moc čerstvé jizvy. Na tu Dunu jako mohli tolik odkazovat :) ? ... MKUH
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Příjemná podívaná, ale nudná s jedním velkým klišé. Oceňuji návrat legend. ... GA Cinema
Poslední deníček (17)
Prison Break 5
Watching