Recenze (42)
Kaskadér (2024)
Upřímně....nejhorší film, na kterém jsem kdy byl v kině těsně před Duchem úlu.... Až jsem litoval, že jsem vedle sebe toho jednorožce v průběhu filmu neviděl taky..přisuzoval bych moje dojmy z něj tomu, že mi někdo hodil něco do pití.. Na obličeji a bicepsech Ryana Goslinga a úžasně vykrojenejch rtech Emily Blunt dobrej film nepostavíš...
Černé zrcadlo - Démon 79 (2023) (epizoda)
Hodně nedoceněnej díl, za mě *****, nápaditý, vtipný, skvěle zahraný!
Invalida (2023)
Uzasna absurdni, vtipem zvladnuta krimi-komedie se socio presahem...! :)
Otec (2020)
As if the life was blown away.....
Jan Žižka (2022)
3 a půl... :)
Chyby (2021)
Velmi kvalitní film vystupující ze současné šedě české filmografie. Uvěřitelné, kvalitní, tragikomicky lidské...
Král Staten Islandu (2020)
Lepsi nez jsem cekal, fajn oddechovka :)
10 Dollar Death Trip: Inside the Fentanyl Crisis (2020) (TV film)
Alarmujici, dobre zpracovane, naturalisticke...
Elvis (2022)
2 hodiny 39 minut? Vubec bych nerekl..slapalo to, klapalo to, hrmelo to a rezonovalo...totalni parada! :)
Anthropoid (2016)
Good enough....