Recenze (193)
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Mna to vzdy po case zabavi takze super :)
Gran Turismo (2023)
Uz skutocne nemusim ked kazda vyhra je o stotiny sekund tolko umeleho napatia, ktore sa nestretava s realitou.
Všechno, všude, najednou (2022)
Cinska verzia Matrixu pew-pew.
Šógun - Zítra je zítra (2024) (epizoda)
Slabsie hlavne kvoli horsie pochopitelnej dohode s katolickym nepriatelom, ktora vsuva otazky ako to uhraju s ostatnymi panmi v japonsku.
Šógun - Sluhové dvou mistrů (2024) (epizoda)
Dej viac vysvetleny takze sa uz chytam :)
Duna: Část druhá (2024)
Lisan al Gaib!
Aquaman a ztracené království (2023)
Obcas 2/5 obcas 3/5 no tak 2,5/5. Komicke ako sa tam snazili skutocne len obcas ukazat Amber.
Ghostland (2018)
Would you rather live in your head or face the reality ?…
Knihy smrti (2020)
Nebolo to dokonale no poviedky velmi zaujimave.
Ta dívka z fotky (2022)
Co sa tyka zanru zivotopisne / krimi velmi silny, mrazivy a smutny pribeh. 9/10