Oblíbené filmy (10)
Život je krásný (1946)
Kookhwakkot hyanggi (2003)
V jednom ohni (2008)
Time Changer (2002)
Zrození šampióna (2009)
Bídníci (1998)
Láska a čest (2006)
Skvelý námet, spracovanie, jednoducho všetko. Kimura Takuya milo prekvapil a ešte k tomu krásna Dan Rei, pre mňa jednoznačne číslo 1 z Yamadovej trilógie.
Howlův kráčející hrad (2004)
Pozreté znovu - tento týždeň už druhý krát, dohromady možno 30. Za každým pozretím ho milujem stále viac. Milujem príbeh, postavy, ich nedokonalosť, vyváženosť ich kladov i nedostatkov, spôsob, akým sa Miyazaki san pohral s predlohou... A po dnešnom zistení možného vplyvu autorky predlohy, C. S. Lewisom a J. R. R. Tolkienom, pridávam k páru očí plných obdivných pohľadov aj jedno trepotajúce detské srdce - ako srdce vtáčatka.