Recenze (767)
Tenkrát na Západě (1968)
Nejspíš nejlepší western co byl natočen,atmosféra je dokonalá ,hudba nepřekonatelná a herecké výkony též kdyby to šlo dám 6 hvězd.Klasika klasik!
Kmotr (1972)
Co říct....Snad jen jeden z nejlepších filmů století kde každý herec předvádí přirozený mistrovský výkon.Ani delší délka filmu vůbec nevadí.Film o rodině,zásadách ,50. letech a lásce.Tenhle kousek nikdy nezapadne a vždy to bude výborný zážitek.Za mě 100 % a pět hvězd.
Sedm (1995)
Jeden z nejlepších filmů v daném žánru,film kde se neodehrává zaběhlý happy end.Skvělé herecké výkony hlavně Kevin Spacey .Nemohu jinak než 100%
Forrest Gump (1994)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmu vůbec možná i ten nej..Film ,který mě i po několikátem zhlídnutí (a že já se na moc filmů víckrát nedívám) dostane na na maximum.Film u kterého je cítit lidství v každé chvíli.Život je jako bonboniéra......
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Precizní dílko a skvělé herecké výkony hlavně Morgan Freeman.Rok 1994 byl opravdu silný rok filmů které vám mají co dát.
Iron Man 2 (2010)
Tak po zhlédnutí musím říct,že dvojka úspešně navázala na jedničku a v něčem byla i lepší.Potěšil Mickey a zklamala Scarlett-neskutečně trapný výkon nepřemožitelné ženy.....to fakt nemusím jinak u mě za 80%
Nespoutaný Django (2012)
Po dlouhé době jsem se dočkal kvalitního westernu a jsem spokojen.Super herecké výkony hlavně Waltz a Di Caprio.Waltz navázal na svůj výkon z Panchartu.A potěšil Samuel Jackson :-).Ke konci se mi sice zdála trochu delší stopáž,ale vynahradilo to finále.Takže za mě jednoznačně 100%