Recenze (767)
Hercules (2014)
Příjemné překvapení,čekal jsem něco podobného jako s Lutzem a dostal jsem Herkula co působil věrohodněji s lepším příběhem a ne tak romanticky.Ano celkově se asi film tvářil že to má být velký blockbuster,ale to není a pokud k tomu tak divák přistoupí tak bude spokojen.A Dwayne si dal na roli záležet je to na něm vidět.Za mě 4 hvězdy
Lucy (2014)
Přesně o takovém námětu jsem přemýšlel už x let a konečně ho někdo zfilmoval.Ty nářky kritiků a některých uživatelu,že to bylo přehnaný a bůh ví co...to se přece nedá říct,ví snad někdo jak by mozek opravdu pracoval při takovém výkonu jako je 100 % ?Je to přece jen na fantazii tvůrců a hlavně režiséra...a tento pojmul takto a já jsem spokojen.Za mě 80 %.
Expendables: Postradatelní (2010)
Tak myslím,že tohle byl od Stalloneho skvělý tah,sehnat ikony akčních filmů a nacpat je pospolu,protože na rovinu a taky bohužel na nějaké extra tržby (myslím ty co si žádají studia...) už Stallone sám nestačí,jeho dvě série Rocky a Rambo jsou de facto u konce a jiné filmy už sám neutáhne protože pro dnešního diváka co je zvědavý na samé komiksové filmy není dost atraktivní aby na něj zašel do kina nebo koupil dvd.Ale já jsem s postradatelnými spokojen a musím říct,že je tu i dost krve takže bylo i dobře ,že je to natočeno v R.No a na tu scénu s kostela i když vlastně nebyla natočena tak jak je ve filmů :-) si myslím,že snilo mnoho filmových fanoušku akor akčních hitu řady let a kdyby tohle bylo natočeno v roce jejich největších slávy (i když to asi bylo nemožné kvůli jejich požadavkům i tomu,že by si každý chtěl film ukrást na vlastní stranu)tak by se na to stály fronty.Jako malej sem si kolikrát představoval jak by bojovali bok po boku :-) no a tady to máme i když zpoždeně takže jednoznačně 100 %
Jedna mezi oči (2012)
Toto je návrat do 80 a 90 let kde Sly zářil.Parádní chlapský film,který se dnes už nevidí.Film kde si nedělají hlavu jestli řeknou o prdel víc a kde se z ničím nikdo nesere.Tento druh filmu už se téměř netočí,protože to není korektní a hlavně to nemůže být PG-13,o to jsem víc rád,že tento kousek vznikl.Stallone je zde ve výborné formě a je na něm vidět jak si to užívá.Co se týče ostatních postav tak mi zprvu neseděl ten Asiat,ale po více zhlédnutích mi už nevadí a například Jason Momoa se pro roli nelítostného padoucha hodil velmi dobře.Kdo má rád Stallona či akční filmy 80 a 90 let tak tomu se tento snímek musí líbit a těm ostatním stačí poradit ať si to radši nepouští a nejsou pohoršeni.Za mě celkově 85% a pět hvězd.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Postradatelní 2 sice mají dějový příběh možná víc v pozadí než první díl,ale zase ne o tolik.To co zdobí tento film je hlavně plejáda skoro všech akčních hvězd 80 a 90 let ,které vás vůbec napadnou.Namátkou :setkání Arnolda ,Sly a Willise (ano setkali se i prvním díle,ale to jen pomocí šikovné kamery ..:-) ) ,kteří v závěrečných scénách na letišti ničí jednoho nepřítele za druhým jako v dobách největší slávy a při tom pohledu každému fanouškovi těchto legend a ikon akčního žánru musí plesat srdíčko.Samozřejmě nekončí to jen tímto,ale objeví se zde i Walker ,Texas ,Ranger ,který i v těch pár chvilek na plátně ukáže,že to má pořád v sobě a nemusí si ho dnes lidé pamatovat jen kvůli vtipům na jeho adresu.No a v neposlední řadě nesmím zapomenout na návrat jednoho herce mezi tyto velikáni a nemyslím nikoho jiného než hlavního záporáka Jeana Clauda Van Damma,který se zde ukazuje v nejlepší formě za poslední léta a jeho závěrečný souboj se Slyem si mohou plně vychutnat fanoušci obou dvou a určitě nemusíte mít strach,že to bude jen jednoznačná záležitost a Jean tam bude jen jako fackovací panák.Mohl bych ten film vychvalovat ještě hodinu,ale nebudu vás nutit číst nějak dlouhý sloh a spíš bych vám závěrem chtěl říct,že se nad tímto počinem pobaví i lidé,kteří třeba zrovna někoho z těch herců nemusí mít v lásce,protože každý tu dostane svůj prostor a přeci jen je vidět,že to vedl zkušený režisér,který ví jak vše naservírovat obecenstvu,aby bylo spokojeno.No a pro ty druhé,kteří se na to těšili jak malé děti tak ano opravdu budete chrochtat blahem- tím jsem si téměř jistý.Já byl spokojen náramně a jsem rád,že pro mnoho lidí muže Sly a spol sloužit jako inspirace,že i v těchto letech dokáže být člověk ve špičkové formě.Za mě celkově 100 % a pět hvězd.
Plán útěku (2013)
A opět duo dvou akčních ikon,po Postradatelných se spojily ve filmů o kterém jsem nevěděl jak bude pojat,ale opravdu mě mile překvapil,že měl opravdu dobrý příběh a i překvapivé v rámci možností zvraty.Jo jo kdyby se takový film natočil například před dvaceti lety tak je to jasný trhák teď je to v době komiksu film pro lidi jako já co na těchto lidech vyrostl.Dávám za pět a to nejen proto kdo v něm hraje ale opravdu i za film jako takový.Ještě jsem si vzpomněl,že Arnie evidentně nezapomněl svoji rodnou řeč :-)
Zpátky do ringu (2013)
Parádní nostalgický film,co víc si přát než Stallone proti De nirovi :-) Pro mě takový Rocky 7 :-),Je vidět,že Niro si opravdu zakládá na perfektním vyobrazení svých postav a aby byly co nejdůvěryhodnější...i zde jako v odlehčeném filmů co dal na svůj věk do parádní formy a to se cení.Splnilo to naprosto mé očekávání takže musím za plný počet.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Simpsonovi mě vždy dostanou .Když jsem byl malý tak byl nejoblíbenější Bart co stárnu tak jednoznačně Homer :-) 100%
Ztraceni (2004) (seriál)
Spolu s Dexterem je tento seriál pro mě nejlepší co jsem viděl,i když ke konci je vidět,že to nastavovali co se dá.Ale to jak jsem prožíval každou epizodu a úplně se s postavou Locka to nikdy nezapomenu.Nádhera.100 %
Dexter (2006) (seriál)
Co napsat...když jsem poprvé uslyšel o Dexterovi od kamaráda tak jsem mu říkal :jo to je něco o tom,že vraždí a nic víc?Dal jsem tomu šanci a zhlédl jsem první díl a musím říct,že mě seriál naprosto pohltil!!! Spousty názory ,myšlenkami a chováním mi Dexter mluví z duše.Pro mě jeden ze dvou nejlepších seriálu co jsem měl možnost vidět.100%