Recenze (6)
Ai wo utau yori ore ni oborero! (2012)
Úplně celý film jsem měla pocit, že se nic neděje, takže nuda.. .
Radúz a Mahulena (1970)
Vtipná komedie, Haha :D
35 sai no kókósei (2013) (seriál)
V průběhu to byl docela dobrý, napínavý seriál, ale na konci se mi nelíbila ta pointa.. .
Fish Story (2009)
Tenhle film je ze začátku docela nudný, ale když se příběhy propojí, člověk už si to jen užívá.. .
Superúchyl (2013)
Zase tak zábavné to nebylo, ale některé momenty (příchod Těšitele !) byly k popukání:3 :D
Světýlka z blat (1992) (TV film)
Tak vtipné, že to prostě nejde brát vážně.