Recenze (74)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Doslova MAAAAAAAAADNESS! Málo kterej film vám dá co tento. Atmosféra, provedení, herci, hlášky, kamera a o soundtracku se ani nemusíme bavit. Propracované do každičkého detailu, ať už jde o vývoj postav a nebo bláznivou cestu do Valhally. Pořád jsem z toho mimo. Pro mě je to jakýsi převrat ve filmové tvorbě, protože zatím nikdo nic tak ujetýho nepředvedl. Nemám k tomu dostatek slov, prostě je to šílený. Zamiloval jsem se do toho filmu už při prvním zhlédnutí v kině. I live, I die, I live again!
Muži, ženy a děti (2014)
Nechápu, proč tento film spadá pod žánr komedie. Mně na tom teda nic směšného nepřišlo, ba naopak. Je to pořádně silný a smutný snímek. Má to všechno, ale hlavně to má to hlavní, a tím je myšlenka. Myšlenka, která vystihuje obraz dnešní zvrácené doby.
U Haliny v kuchyni (2014) (pořad)
Halina vaří hovna.
Coherence (2013)
Ten konec? WTF! Takhle nějak jsem si to představoval! Za mě jeden z nejlepších filmů co jsem v tomto žánru mohl vidět. Možná bych měl ubrat v hodnocení za tu kameru (absolutně mě ta rozklepanost nenadchla), ale čert to vem. Bylo to skvělý.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Fincher je prostě pán a zhostil se pokladu Stiega Larssona na výbornou. Přiznám se, že Daniela Craiga vyloženě nesnáším. Kupodivu mi ve filmu vůbec nevadil.
Červený drak (2002)
Se srovnání s knihou se z toho dalo vytěžit víc, to určitě ano. I tak je to pro mě jeden z nejzásadnějších krimi thrillerů, které jsem kdy viděl. Dialogy mezi Antohnym a Edwardem pro mě byly fantastické a strhující. Vše podtrhl skvělý výkon Ralpha " Červeného draka". Viděl jsem už mnoho filmů tohoto žánru, rozhodně není nejlepší, ale žádný z nich mi však nezůstal v paměti, jako tento.
Sedm (1995)
Masterpiece mezi psychologickými thrillery. Každá scéna propracovaná do největších detailů. Tajemné prostředí a herecký strop, včetně Kevina Spaceyho. Není divu, že tento film je mým nejoblíbenějším a dovolím si tvrdit, že se to nikdy nezmění. Jinak díky bohu za člověka jménem David Fincher.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Nesmrtelnost, přehnanost, kamera, soundtrack, zadky a Romanův humor. Poslední scéna vyvolá slzy v očích. RIP PAUL.
Nepřítel (2013)
Pustit si stejný snímek dvakrát za noc se mi nikdy nepovedlo. Takový typ filmu jsem hledal hodně dlouho a nakonec jsem ho našel. Denis Villeneuve se mi trefil přímo do chuti a další spojení s Jakem nezklamalo. Je to přesně ten typ filmu, který si můžete pustit tisíckrát a pokaždé může mít jiný příběh, váš vlastní. Já svůj názor mám a rozhodně ho měnit nebudu. OBROVSKÝ MINDFUCK. WHO IS THE ENEMY? HE IS. THE ENEMY IS HIMSELF.
Kmeny - Rap (2015) (epizoda)
Vorel si dá dva drinky a už je alkoholik. Nechápu názor některých jedinců.