Recenze (55)
Tři bratři (2014)
Bohužel ani hezké tvářičky takovou hrůzu nezachrání.
Contracted (2013)
Film skvělý, ale konec celý děj úplně zazdil.
Stážisti (2013)
Jsem si jistá, že bez dabingu by to za ty 4* stálo.
Anastázie (2003) (seriál)
Slušná kravina, ale Ordinace je horší ..
Trhala fialky dynamitem (1992)
Já se taky bavila :)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
"When I'm around you, I kind of feel like I'm on drugs. Not that I do drugs. Unless you do drugs, in which case I do them all the time. All of them." Výborná komiksová komedie s neotřelými nápady, která pobaví i dojme.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Ano, umělecké dílo, jehož atmosféra vás vtáhne do sebe a to hlavní hrdina ani nemusí mluvit. Výborné zpracování Süskindova románu,
Andělská tvář (2001)
Mizerné herecké výkony, hudba v 3/4 filmu, ... Troško, Troško ...
Paralelní světy (2012)
Bohužel...nápad skvělý, ale po traileru, ze kterého jsem byla nadšená, jsem z celého filmu zklamaná. Čekala jsem něco víc.
Amazing Spider-Man (2012)
Velká škoda, že ty původní filmy přetáčeli. Je to jedno a to samý furt dokola, navíc s Garfieldem, který je mi strašně nesympatický ...